Ellen Majeur
Ik hou van katten
Die 2,5 dag hadden we hier ook toen Phlyx erbij kwam (augustus) en ik heb nog steeds het idee dat Phlooph zijn emoties ambivalent zijn.Dank je Ellen, en ja zo voelt het wel een beetje
Ik ben ook erg benieuwd hoe het nu zal lopen.
Want toen ik Dax haalde was Bones 6 maanden en die was er toen de eerste 2,5 dag niet blij mee. De eerste dag was het alleen maar wat snuffelen en afstand houden.
En na 30 uur begonnen het vechten, en ja toen was het echt vechten tussen die 2 om de rang order te bepalen. Maar na 48 uur lag ik in de bank en de heren lagen alle 2 boven op mij naast elkaar te slapen. (zie foto's beneden, de eerste foto's liggen ze op een dekbed en ik lig eronder, de laatste foto is 2 dagen later genomen dat ze samen op een kussentje liggen). En binnen 5 dagen waren het vriendjes
Maar ik merkte wel dat er toen een kloof was tussen mij en Bones :(, die langzaam aan weer dicht is gegaan , wat zon 5 tot 6 maanden heeft geduurd. Maar nu zijn het alle 2 moeder's kindjes, amper bij mij weg te slaan:hilarious::smuggrin: en daar ben ik dan weer heel blij mee.
Bekijk bijlage 638Bekijk bijlage 639 Bekijk bijlage 640 Bekijk bijlage 641
Katten kunnen zulke diepe verwijten voelen en daar ook lang over blijven mokken, dat was ik bijna vergeten. Maar nu ik dat van Bones lees, herinner ik me weer dat ze echt beledigd kunnen zijn en dat dit maar langzaam over gaat.
Naar mij toe heb ik niet echt een kloof gevoeld bij Phlooph, maar wel zijn algehele stemming, die is duidelijk labieler geworden sinds Phlyx.
Onbevangen spelen met de teef Pippah, begint nu pas weer een beetje terug te komen, terwijl dat zijn lust en zijn leven was.
Hij dolt ook wel met Phlyx...maar op een mannetjes-manier. Er zit altijd een randje competitie aan.
Ik denk, omdat Chyara een poes is, dat het wel veel milder zal kunnen verlopen, die kennismaking. Ik ben heel benieuwd in ieder geval!