Wat is er Nieuw?

Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden

Goed nieuws!

Edwin

Edwin

Beheerder
Medewerker
Beheerder

Alvast gefeliciteerd en hou ons op de hoogte :BC18

Edwin

Edwin

Beheerder
Medewerker
Beheerder

Op bezoek komen mag je altijd, maar ik denk dat ik geen kitten sitters nodig heb. Ik ga zelf te verliefd liggen staren om op verlof te gaan haha.
Hi hi, groot gelijk.
Koffie met bananen vlaai

MayaBlue

MayaBlue

Kompleet gek van katten

Hi hi, groot gelijk.
Koffie met bananen vlaai
Dat kan zeker en vast geregeld worden Edwin, dan geven jullie maar een seintje en dan bak ik wel een lekkere bananen taart voor jullie

C

Carlaa

Gast
Gast
Nou gaat het verhaal dat nieuwe forummers als welkom een kitten mogen uitzoeken, klopt dat?

MayaBlue

MayaBlue

Kompleet gek van katten

haha nee nee, zo werkt dat niet hoor, maar je bent net als Edwin welkom om te bezoeken wanneer het zo ver is.

Nantastic Coontastic

Nantastic Coontastic

Ik hou van katten

Gefeliciteerd!! Wat een geweldig leuk vooruitzicht en dat gaan maanden van kittengeluk worden voor je.. En wij genieten op afstand natuurlijk lekker mee :BC14

Puk

Puk

Kompleet gek van katten

@Edwin kijken is kopen. :BC3

Het worden prachtige kittens @MayaBlue!

MayaBlue

MayaBlue

Kompleet gek van katten

Dank je wel Puk, Ik wil zo graag nu de tijd eventjes doorspoelen om te kijken wat er allemaal tussen gaat zitten. Vooral bij Lemon en Ives omdat Lemon een tortie is, dat gaat een echt toverballen nestje worden. Ik zal zeker mijn best doen om alle mooie momentjes vast te leggen, maar zal niet zo moeilijk zijn sinds ik van thuis uit werk. Dan kan ik lekker beneden bij hen in de kattenkamer werken haha.

MiLu

MiLu

Kompleet gek van katten
Trimsalon moderator

Wat leuk MayaBlue! Gefeliciteerd!

Choeke

Choeke

Ik hou van katten

Geintje ,alvast gefeliciteerd met de zwangere dames.
En Mayablue stuur die ooievaar nu maar naar hier hoor..

MayaBlue

MayaBlue

Kompleet gek van katten

Dank je wel :D we kijken er echt naar uit. We kunnen uit Ives en Vivienne in de patronen bicolor of point (al dan niet lynx) de volgende kleuren hebben: choc, blue, seal
En bij Ives en Lemon in de patronen mitted en point (al dan niet lynx): blue tortie(kattin), lilac tortie(kattin), lilac, blue en cream (katertje)

Choeke

Choeke

Ik hou van katten

Ja ik ook ,ik wil die ooie-dingens terug..........:BC16Deze kant op graag.

MayaBlue

MayaBlue

Kompleet gek van katten

@Choeke dat zou ik heel graag doen hoor ;). Hier is het afzien geweest met de eerste zwangerschap die resulteerde in een resorptie op dag 40, bij Vivienne zijn er wel placenta's en 1 onvolmaakt kitten blijven zitten en dat is dan geboren geweest. De arme schat heeft er echt om gerouwd, dankzij de kater begon ze terug te eten. De dames zijn dus op een AB kuur geweest om zeker te zijn dat er geen restjes in de baarmoeder blijven zitten zijn en eventuele ziekte uit te sluiten. Dus hopelijk gebeurt dat niet meer opnieuw.

Bovenaan Onderaan