Choeke
Ik hou van katten
Spicy (onze mooie blauwe brit) heeft het ook gehad,nadien een zware ontsteking en dus nooit meer moeder geworden......
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat is erg aardig @MayaBlue enne bananen taart he :-Pah wie weet Edwin kom je kijken en worden jullie hopeloos verliefd haha. Maar ja zoals gezegd jullie zijn altijd welkom op de koffie ;) ook al is het maar gewoon om te kijken.
Ook lekker Hahahahaha.Ja tuurlijk ook bananentaart maar dat is een extratje he. Die maak ik niet voor iedereen hoor haha. Nu is het thema voor Lemon x Ives wel Cupcake namen, dus was mijn plan voor het toekomstig personeel de cupcake smaken te maken en die dus te laten proeven :) als ze op bezoek komen.
Ik zie ene nieuwe rubriek aankomen cupcakes met MayaIk heb al een stuk of 30/ smaak gemaakt en ingevroren dan moet ik die alleen 1 dag op voorhand uitleggen :p anders is het voor mij ook niet te doen op voorhand haha. Sinds Lemon blijkbaar gigantisch veel kittens draagt, ga ik nog serieus mogen bij bakken denk ik.
Ik zie ene nieuwe rubriek aankomen cupcakes met Maya
Weet het wel zeker.Ik denk dat ik het te druk ga hebben met kittens :)
Daarom komen we ook alleen maar koffie drinkenGevaarlijk hoor @Edwin op knuffelbezoek bij zulke mooie en vooral lieve kleine bolletjes... Er is er altijd 1tje net heel speciaal en dan......
Hahaha ;)