Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden
Spicy (onze mooie blauwe brit) heeft het ook gehad,nadien een zware ontsteking en dus nooit meer moeder geworden......

Dikke proficiat dat wordt binnenkort heerlijk genieten van wollebollekes.

Ja tuurlijk ook bananentaart maar dat is een extratje he. Die maak ik niet voor iedereen hoor haha. Nu is het thema voor Lemon x Ives wel Cupcake namen, dus was mijn plan voor het toekomstig personeel de cupcake smaken te maken en die dus te laten proeven :) als ze op bezoek komen.

Ja tuurlijk ook bananentaart maar dat is een extratje he. Die maak ik niet voor iedereen hoor haha. Nu is het thema voor Lemon x Ives wel Cupcake namen, dus was mijn plan voor het toekomstig personeel de cupcake smaken te maken en die dus te laten proeven :) als ze op bezoek komen.
Ook lekker Hahahahaha.
Bewaar er een paar.

Ik heb al een stuk of 30/ smaak gemaakt en ingevroren dan moet ik die alleen 1 dag op voorhand uitleggen :p anders is het voor mij ook niet te doen op voorhand haha. Sinds Lemon blijkbaar gigantisch veel kittens draagt, ga ik nog serieus mogen bij bakken denk ik.

Ik heb al een stuk of 30/ smaak gemaakt en ingevroren dan moet ik die alleen 1 dag op voorhand uitleggen :p anders is het voor mij ook niet te doen op voorhand haha. Sinds Lemon blijkbaar gigantisch veel kittens draagt, ga ik nog serieus mogen bij bakken denk ik.
Ik zie ene nieuwe rubriek aankomen cupcakes met Maya

Wij hebben eindelijk kittens! Hier zijn alvast de foto's van Lemon x Ives hun Nordic God liter ;) (Noorse Goden nestje). Lemon haar kittens volgen ook nog wel maar zij heeft er meer haha.
DSC_1183.webp DSC_1184.webp DSC_1185.webp DSC_1186.webp

Laatst bewerkt door een moderator:
  • :happy-cat-emoji:
  • :cat-heart-eyes-emoji:
  • :smirk-cat-emoji:
  • :omg-cat-emoji:
  • :tear-cat-emoji:
  • :tear-from-one-eye-cat-emoji:
  • :angry-cat-emoji:
  • Havermout
  • :BC1
  • :BC2