Ik heb het ook publieke op facebook gezet in de groep: Beschikbare Ragdolls in Nederland
Zie foto.
Ik ben intens verdrietig.
Ik heb net te horen gekregen dat de fokster MIJN Chyara aan een ander geeft. Ik had aanbetaald, was op bezoek geweest en uitgekozen en ze was besproken voor mij. Maar omdat andere mensen helemaal verliefd op haar zijn geworden geeft de fokster mijn ex-kitten nu aan hun. Nou ik was en ben nog steeds zo verliefd op haar maar blijkbaar is dat niet genoeg. Het voelt als een messensteek in mijn hart.
Door mijn "handicap" van hoofdpijn/migraine zou ze niet bij mij passen omdat ze nu zo druk is.
Mijn jongens kunnen ook behoorlijk druk zijn maar daar geniet ik intens van, ook al is mijn hoofdpijn erger dan normaal of wanneer ik een migraine heb dat maakt mij niet uit.
Ze houden me juist op de been en zeker dan. En ze komen echt niks te kort, ze krijgen eten en drinken.
Verschoon hun kattenbak zodra ze erop zijn geweest.
Maar bovenal krijgen ze alle 2 zeer veel aandacht ook als ik migraine heb, want de hoofdpijn heb ik 24 uur per dag elke dag! en die hoofdpijn is erg aanwezig maar als ik mijn jongens bezig zie of ze komen lekker bij me liggen knuffelen en/of slapen dan voelt de pijn een heel stuk minder.
Ze bied wel een andere blue mitted met witte blaze aan uit een ander nestje dat 2 weken jonger is.
Maar ja de zekerheid als ik die kies dat ze dan ook echt van mijn word is er dus dan ook niet voor 100%, blijkbaar, want als er dan een ander komt en die wordt dan verliefd op dat poesje , ben ik die dus ook kwijt.
Ik vraag aan iedereen voor advies wat ik nu moet doen, bij deze fokster blijven en kijken naar dit andere poesje ?
Of haar mijn geld terug overlaten boeken en zoeken naar een andere blue mitted poesje?
En een vraag aan de fokkers hier >> is dit normaal dat men doet ??
Want ik heb dit nog nooit meegemaakt en vind het erg vreemd.
Wat een walgelijk stuk vuil, die vrouw! Ik las het hele verhaal gisterenavond, Mariska, en ik ben de hele avond pissig geweest...en nóg. Zoiets doe je iemand toch niet aan. Zoiets, doe je überhaupt niet. Toezeggen, reserveren...en dan zoiets! Terwijl ze wist hoe verschrikkelijk graag je haar wilde hebben.
Ik heb hier geen woorden voor.
Bij Zenzidolls wordt 1 mei een nestje verwacht. De kater is zo'n prachtbeest!
Ik heb die mensen leren kennen toen ik een Savannah kitten dacht te willen hebben.
Ik ben erheen gegaan om deze dan eens "live" mee te maken, maar ik moest op mijn besluit terug komen, omdat het zulke wildebrassen waren.
Mijn huis staat vol muziekinstrumenten. De honden kunnen nog zo wild zijn maar gooien nooit een gitaar om. Savannahs zouden dat absoluut wél doen, volgens de fokker.
Maar de vrouw van deze fokker, had een ragdoll-cattery en zo leerde ik tegelijkertijd de ragdoll kennen.
Ze (Fokkelien) had toen verscheidene kittens, maar toen ik er meer over las, besloot ik dat ik een donkere kat wilde en Fokkelien had alleen heel lichte, vandaar dat ik verder ben gaan zoeken tot ik Phlooph vond.
Verder denk ik, dat dit een geweldige cattery is. In ieder geval superlieve mensen en de poezen hebben het daar heel goed, dat heb ik zelf gezien.
't Is denk ik een nestje om in de gaten te houden.
Ik heb het erg met je te doen Mariska. Ik hoop dat je een kitten vindt dat je net zo blij maakt als Chyara dat deed.