Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Dank je wel allemaal, we zijn zo trots op onze kleine lieverds. Inderdaad er is een hoop werk aan, maar we zijn zeer trots dat we ze stuk voor stuk tot mooie katjes zien uitgroeien. Voor sommige hebben we harder gevochten dan voor anderen. Maar voor alle kleinste tekens dat het zou kunnen mislopen staan we al bij de dierenarts. Deze vind het nogal vrij ludiek, maar ja liever te veel dan te weinig. Momenteel is het echt genieten van hen, de papa speelt ook volop met ze. Het is net zelf een groot kitten.
Ik mag ook blij aankondigen (of ale ik hoop toch dat het oké is). Odin onze lieve schat gaat binnenkort bij 'Puk' van het forum wonen. Wij zelf als fokkers kunnen niet gelukkiger zijn eerlijk gezegd want er was een echte klik voor Odin en uiteraard ook voor de toekomstige blikopeners. Odin heeft al veel mensen op bezoek gehad, maar hing altijd het arrogant baasje uit dat mepjes gaf (zonder nageltjes wel). Maar hij moest ze duidelijk niet hebben. En bij hen kwam hij om aaitjes vragen, dan weer even aan de melk bar, bracht hij zijn wormpi naar hen. En hun weer om aaitjes ja was echt super om zien.
Alvast bedankt Mellanie en Mike! Ik ben zeker dat hij binnenkort bij jullie en de toekomstige grote zus (Puk) goed zit hoor.