5 mei 2015 #2 Choeke Ik hou van katten Enfin het is de eerste keer dat ik het echt niet met zekerheid kan zeggen..........
5 mei 2015 #3 Edwin Beheerder Medewerker Beheerder Choeke zei: Enfin het is de eerste keer dat ik het echt niet met zekerheid kan zeggen.......... Klik om te vergroten... En waar is dat op gebaseerd?
Choeke zei: Enfin het is de eerste keer dat ik het echt niet met zekerheid kan zeggen.......... Klik om te vergroten... En waar is dat op gebaseerd?
6 mei 2015 #5 Choeke Ik hou van katten Gedrag,meer eten ,meer slapen enz. Om zekerheid te hebben ga ik deze keer opteren voor een echo.......(voor mijn back-up-planning).
Gedrag,meer eten ,meer slapen enz. Om zekerheid te hebben ga ik deze keer opteren voor een echo.......(voor mijn back-up-planning).
6 mei 2015 #6 Catherine Moderator Medewerker Moderator Duimpjes draaien dat er binnenkort wollebollekes zijn bij u.
6 mei 2015 #8 Edwin Beheerder Medewerker Beheerder Ik gebruik even de tekst van @Catherine omdat dit zo mooi verwoord is Duimpjes draaien dat er binnenkort wollebollekes zijn bij u.
Ik gebruik even de tekst van @Catherine omdat dit zo mooi verwoord is Duimpjes draaien dat er binnenkort wollebollekes zijn bij u.