Mij meisje Chyara

Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden

mariska31176

Beheerder
Medewerker
Beheerder
Vandaag mijn meisje uitgekozen en een naam gegeven.
Haar naam is Chyara, hieronder wat foto's die ik heb genomen.
Ik weet het , het zijn niet veel foto's, maar ik heb de rest van de tijd ( ongeveer een uur ) met haar zitten knuffelen, zij klauterde over mij heen en likte mij arm. En viel op het laatst in slaap in mijn arm, toen heb ik haar bij de rest van haar zusjes en moeder terug gezet.

Ik heb de foto's verwijdert.

Laatst bewerkt:
Dank je Anja, ben ook heel erg blij.
Over een paar weekjes ga ik haar weer bezoeken. :D

Oooh wat spanned voor je Anja.
Ik telde ook de dagen af en nu weer, en ik mag haar vaker bezoeken totdat ik haar mag komen ophalen. :D
Om de 2 á 3 weken ga ik haar bezoeken. Zie ik toch een beetje hoe ze opgroeid en leert ze mij ook al een beetje kennen.
Voor zo ver een kitten dat kan onthouden, want daar heb ik geen weet van.

Chyara of Chiara of Kyara of ... er zijn verschillende manieren om het te schrijven

De betekenis helder, duidelijk, ook wel glanzend, schitterend.

Wat een dotje Mariska, je zal wel de dagen aftellen naar je volgende bezoek!

Echt wel :D - dan maak ik ook wat meer foto's.

Maar er is ook helaas wat minder nieuws, een van haar zusjes is zondagnacht overleden :cry:

oh neen, wat erg! hoe is dat zo gekomen, de kittens zijn ondertussen toch al zo oud dat ze bezoek mochten ontvangen? wat verschrikkelijk voor de fokker! en hoe vreselijk om dat slechte nieuws dan ook nog eens te moeten brengen als er al een kandidaat voor het poesje was.
dat zal wel een dubbel gevoel geven hé bij jou, dat jij gelukkig een ander zusje had gekozen... hopelijk blijft alles nu verder goed gaan met jouw kleine meid en de andere kittens.

Tja ze weten niet precies hoe het is gebeurd. De kittens zijn 4 weken our. De ene die overleden is lag bij een ander nestje waar de kittens 2 weken oud zijn.
Er waren pas 2 kittens besproken waarvan een voor mij en die van de ander leeft ook nog. Van de andere 4, waren er 3 onder evaluatie voor eventuele show of fokpoesjes, en de laatste was nog niet besproken. Welke van de 4 er nu overleden is weet ik niet. Maar ik ben aan de ene kant blij dat het mijn kitten niet was, maar aan de andere kant ook verdrietig omdat er toch een is overleden.

vier weken oud, dan denk je toch helemaal niet meer dat er nog iets fout kan gaan hé. het blijft natuurlijk verschrikkelijk om een kitten te moeten verliezen, maar als het nog niet besproken was, dan hoeft de fokker toch niet nog iemand verdrietig te maken denk ik dan.

Ik weet het , het zijn niet veel foto's, maar ik heb de rest van de tijd ( ongeveer een uur ) met haar zitten knuffelen, zij klauterde over mij heen en likte mij arm. En viel op het laatst in slaap in mijn arm, toen heb ik haar bij de rest van haar zusjes en moeder terug gezet.

Bekijk bijlage 600 Bekijk bijlage 601 Bekijk bijlage 602 Bekijk bijlage 604 Bekijk bijlage 605 Bekijk bijlage 606 Bekijk bijlage 607
Wat een schatje! Nu maar snel de dagen aftellen totdat ze mee naar huis mag! Leuke naam trouwens!

Wat een schatje! Nu maar snel de dagen aftellen totdat ze mee naar huis mag! Leuke naam trouwens!

Dank je, tja dat ze mee naar huis mag is nog ongeveer 12 weken.
Maar ik mag haar vaker komen bezoeken tot het zover is :D
Over 2 á 3 weken ga ik haar weer bezoeken en daar tel ik nu al wel vooraf :D

Dank je, tja dat ze mee naar huis mag is nog ongeveer 12 weken.
Maar ik mag haar vaker komen bezoeken tot het zover is :D
Over 2 á 3 weken ga ik haar weer bezoeken en daar tel ik nu al wel vooraf :D
Dat is fijn dat je regelmatig langs kan gaan. Zo zie je ook hoe ze opgroeit en al verandert!

Bekijk bijlage 600 Bekijk bijlage 601 Bekijk bijlage 602 Bekijk bijlage 604 Bekijk bijlage 605 Bekijk bijlage 606 Bekijk bijlage 607

Oohh wat een hommeltje! En wat heerlijk dat je zo vaak kunt langs gaan.
Ja, ik weet het; het is net of je een beetje zwanger bent haha, als je de weken en dagen aan het aftellen bent.
Heerlijk, als straks je huis op z'n kop staat door de komst van de nieuwe baby. Ben benieuwd hoe de jongens gaan reageren.

Oohh wat een hommeltje! En wat heerlijk dat je zo vaak kunt langs gaan.
Ja, ik weet het; het is net of je een beetje zwanger bent haha, als je de weken en dagen aan het aftellen bent.
Heerlijk, als straks je huis op z'n kop staat door de komst van de nieuwe baby. Ben benieuwd hoe de jongens gaan reageren.

Dank je Ellen, en ja zo voelt het wel een beetje :LOL:
Ik ben ook erg benieuwd hoe het nu zal lopen.
Want toen ik Dax haalde was Bones 6 maanden en die was er toen de eerste 2,5 dag niet blij mee. De eerste dag was het alleen maar wat snuffelen en afstand houden.
En na 30 uur begonnen het vechten, en ja toen was het echt vechten tussen die 2 om de rang order te bepalen. Maar na 48 uur lag ik in de bank en de heren lagen alle 2 boven op mij naast elkaar te slapen. (zie foto's beneden, de eerste foto's liggen ze op een dekbed en ik lig eronder, de laatste foto is 2 dagen later genomen dat ze samen op een kussentje liggen). En binnen 5 dagen waren het vriendjes :ROFLMAO:
Maar ik merkte wel dat er toen een kloof was tussen mij en Bones :(, die langzaam aan weer dicht is gegaan , wat zon 5 tot 6 maanden heeft geduurd. Maar nu zijn het alle 2 moeder's kindjes, amper bij mij weg te slaan :LOL::ROFLMAO::hilarious::smuggrin: en daar ben ik dan weer heel blij mee.

Afb0106.webpAfb0108.webp Afb0109.webp Afb0113.webp

Veel kans denk ik dat je twee grote boys de eerste dagen zullen samenspannen, en dat kleine grut aan jou overlaten. en dan zien wie van de twee het eerste ontdooit en dat kleine meisje wat aandacht wil schenken.
je gaat zo'n mooie tijd tegemoet Mariska, ik ben jaloers!

• :happy-cat-emoji:
  • :cat-heart-eyes-emoji:
  • :smirk-cat-emoji:
  • :omg-cat-emoji:
  • :tear-cat-emoji:
  • :tear-from-one-eye-cat-emoji:
  • :angry-cat-emoji:
  • Havermout
  • :BC1
  • :BC2
  • :BC3
  • :BC4