Ik weet het even echt niet meer. Ik ben zo verliefd op dat hummeltje. Ze heeft me papieren laten zien over de tests, maar ja of ik die nu moet geloven. Of ze dan wel gezond is weet ik nu dan ook niet meer hierdoor.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
waar staat het op FB? Ik kan nl niet tegen onrecht .Ik heb het ook publieke op facebook gezet in de groep: Beschikbare Ragdolls in Nederland
Zie foto.
als je wilt mag je mij alle papieren doormailen, ik ken haar nl en weet hoe dit soort fokkers te werk gaat.Weet je wie de ouders zijn misschien? Mail maar naar info@ragdollcattery-yubarta.nlIk weet het even echt niet meer. Ik ben zo verliefd op dat hummeltje. Ze heeft me papieren laten zien over de tests, maar ja of ik die nu moet geloven. Of ze dan wel gezond is weet ik nu dan ook niet meer hierdoor.
Het is onmogelijk om namen te noemen op forums :-( is nl strafbaar om dat dit een open forum is. Wat je wel mag doen is de naam van je poesje hierop zetten met catterynaam ervoor natuurlijk :-)Heb je ook hier op het forum onder het kopje van de Cattery's duidelijk neergezet wie het was? Ik vind dat we haar met zijn allen moeten boycotten en dit ook verspreiden. Wanneer iemand hoort dat iemand anders een Ragdoll wil kopen, het dus ook afraden bij haar te doen. Als zij denkt dat ze kan doen wat ze wilt, zullen wij laten zien dat klant koning is. En als de koning niet krijgt wat die wil en waar die recht op heeft; dan komt dat haar duur te staan. Ik zeg: Geen klanten meer voor Suus!!
Na aanleiding van...... hebben we deze topic gemaaktHeb je ook hier op het forum onder het kopje van de Cattery's duidelijk neergezet wie het was? Ik vind dat we haar met zijn allen moeten boycotten en dit ook verspreiden. Wanneer iemand hoort dat iemand anders een Ragdoll wil kopen, het dus ook afraden bij haar te doen. Als zij denkt dat ze kan doen wat ze wilt, zullen wij laten zien dat klant koning is. En als de koning niet krijgt wat die wil en waar die recht op heeft; dan komt dat haar duur te staan. Ik zeg: Geen klanten meer voor Suus!!
Ik weet het even echt niet meer. Ik ben zo verliefd op dat hummeltje. Ze heeft me papieren laten zien over de tests, maar ja of ik die nu moet geloven. Of ze dan wel gezond is weet ik nu dan ook niet meer hierdoor.
Bad Catteries Around the World kijk hier kun je haar ook neerzeten en je verhaal mag je ook op mijn lovabledolls plaatsen zoveel je wilt.Daar zitten meer fokkers die met suus van doen hebben gehad nl
Dit meen je niet, echt te belachelijk voor woorden!!
Ik kan het niet geloven. Wat moet je je ontzettend rot voelen zeg. Ik hoop dat je het snel een plekje kunt geven.
Goede keuze om naar andere fokkers te kijken, deze fokster moet echt een verboden worden nog verder te fokken!!
Ik verwacht zelf rond 30 april een nestje blue mitted kittens, die mogen dan eind juli het nest verlaten, dus dat duurt nog wel een hele poos.
Ik hoop dat je snel een nieuw kitten vind die je hart opnieuw steelt!
Na mijn inziens een groot en wijs besluit.Ik kan best wel zolang wachten hoor, geduld is een zeer schone zaak.
Ik heb denk ik toch besloten om "mijn meissie" maar bij haar te laten en mijn geld terug te vragen, denk dat dat het beste is. Hoe pijnlijk het ook is.
Heb een heel verhaal erop gezet, het is zowat een boek geworden.
Denk dat het een goed maar pijnlijk besluit is voor je. Neem de tijd om te vinden wat je graag wilt. En verwerk eerst dit stukje verdrietIk kan best wel zolang wachten hoor, geduld is een zeer schone zaak.
Ik heb denk ik toch besloten om "mijn meissie" maar bij haar te laten en mijn geld terug te vragen, denk dat dat het beste is. Hoe pijnlijk het ook is.
Gelukkig :-)Eindelijk het geld is terug gestort op mijn rekening, kan ik eindelijk dit "zwarte" hoofdstuk afsluiten.