Mij meisje Chyara

Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden
Ik weet het even echt niet meer. Ik ben zo verliefd op dat hummeltje. Ze heeft me papieren laten zien over de tests, maar ja of ik die nu moet geloven. Of ze dan wel gezond is weet ik nu dan ook niet meer hierdoor.

Ik weet het even echt niet meer. Ik ben zo verliefd op dat hummeltje. Ze heeft me papieren laten zien over de tests, maar ja of ik die nu moet geloven. Of ze dan wel gezond is weet ik nu dan ook niet meer hierdoor.
als je wilt mag je mij alle papieren doormailen, ik ken haar nl en weet hoe dit soort fokkers te werk gaat.Weet je wie de ouders zijn misschien? Mail maar naar info@ragdollcattery-yubarta.nl

Heb je ook hier op het forum onder het kopje van de Cattery's duidelijk neergezet wie het was? Ik vind dat we haar met zijn allen moeten boycotten en dit ook verspreiden. Wanneer iemand hoort dat iemand anders een Ragdoll wil kopen, het dus ook afraden bij haar te doen. Als zij denkt dat ze kan doen wat ze wilt, zullen wij laten zien dat klant koning is. En als de koning niet krijgt wat die wil en waar die recht op heeft; dan komt dat haar duur te staan. Ik zeg: Geen klanten meer voor Suus!!

Heb je ook hier op het forum onder het kopje van de Cattery's duidelijk neergezet wie het was? Ik vind dat we haar met zijn allen moeten boycotten en dit ook verspreiden. Wanneer iemand hoort dat iemand anders een Ragdoll wil kopen, het dus ook afraden bij haar te doen. Als zij denkt dat ze kan doen wat ze wilt, zullen wij laten zien dat klant koning is. En als de koning niet krijgt wat die wil en waar die recht op heeft; dan komt dat haar duur te staan. Ik zeg: Geen klanten meer voor Suus!!
Het is onmogelijk om namen te noemen op forums :-( is nl strafbaar om dat dit een open forum is. Wat je wel mag doen is de naam van je poesje hierop zetten met catterynaam ervoor natuurlijk :-)

Na aanleiding van...... hebben we deze topic gemaakt
http://www.sjedbb.com/threads/ik-wil-een-kitten-kopen-bij.240/

Laatst bewerkt:
Buh wat een domme wet naar mijn mening. Je moet mensen toch kunnen beschermen zonder allemaal omslachtigheden?

Verstuurd van mijn GT-I9070 met Tapatalk

Dit meen je niet, echt te belachelijk voor woorden!!
Ik kan het niet geloven. Wat moet je je ontzettend rot voelen zeg. Ik hoop dat je het snel een plekje kunt geven.
Goede keuze om naar andere fokkers te kijken, deze fokster moet echt een verboden worden nog verder te fokken!!
Ik verwacht zelf rond 30 april een nestje blue mitted kittens, die mogen dan eind juli het nest verlaten, dus dat duurt nog wel een hele poos.

Ik hoop dat je snel een nieuw kitten vind die je hart opnieuw steelt!

Dit meen je niet, echt te belachelijk voor woorden!!
Ik kan het niet geloven. Wat moet je je ontzettend rot voelen zeg. Ik hoop dat je het snel een plekje kunt geven.
Goede keuze om naar andere fokkers te kijken, deze fokster moet echt een verboden worden nog verder te fokken!!
Ik verwacht zelf rond 30 april een nestje blue mitted kittens, die mogen dan eind juli het nest verlaten, dus dat duurt nog wel een hele poos.

Ik hoop dat je snel een nieuw kitten vind die je hart opnieuw steelt!

Ik kan best wel zolang wachten hoor, geduld is een zeer schone zaak.

Ik heb denk ik toch besloten om "mijn meissie" maar bij haar te laten en mijn geld terug te vragen, denk dat dat het beste is. Hoe pijnlijk het ook is.

Heb een heel verhaal erop gezet, het is zowat een boek geworden.
Ik kan best wel zolang wachten hoor, geduld is een zeer schone zaak.

Ik heb denk ik toch besloten om "mijn meissie" maar bij haar te laten en mijn geld terug te vragen, denk dat dat het beste is. Hoe pijnlijk het ook is.
Denk dat het een goed maar pijnlijk besluit is voor je. Neem de tijd om te vinden wat je graag wilt. En verwerk eerst dit stukje verdriet

ah Maris, wat beenhard dat dit jou moet treffen. zo uitkijken naar je kleine meisje, al helemaal in de weer met bezoekjes en voorbereidingen treffen voor haar thuiskomst...
en dan krijg je een mokerslag te verwerken.
ik deel de mening van de andere forumleden, niks meer van deze fokster verwachten behalve je geld terug.
Chyara is een verloren kindje geworden, treur om haar zoals je om een engeltje zou doen.
laat je hart maar eerst weer herstellen van die pijn voor je het blue mitted meisje van je dromen zal tegenkomen. en als ik het hier goed lees, zal je mss niet eens zo lang moeten wachten om haar in je armen te sluiten.

Ik laat alles even rustig inzinken zodat ik het goed kan verwerken.
Het geld is nog niet teruggestort, en bij de rabobank gebeurd dat binnen minuten, en we hebben daar allebei een rekening.
Ik wacht het nog een paar dagen af, heb haar laten weten dat ik het altijd nog niet heb, haar reactie is dat ze het na zal kijken.

Op facebook heeft ze nare dingen over mij gezegd op haar eigen fb-pagina, leugens.
Ze vroeg aan mij op te houden met leugens te vertellen en even later doet ze het over mij.
En ik heb geen enkele leugen over dit alles verteld alleen de waarheid.

Zelfs op lovabledolls heeft ze gereageert, vertel dan ook gelijk maar mijn hele medische geschiedenis (wat toch prive is), en ook in dat hele verhaal is ze niet 100% eerlijk over hoe het gegaan is. Blijkbaar is eerlijkheid en de waarheid vertellen niet iets wat zij doet.

Ik vind die heel belangrijk. Het zijn onderdelen van mijn normen en waarden, daar ben ik mee opgegroeid.

Ik wil iedereen bedanken voor alle steun en advies , hierdoor heb ik het gevoel dat ik er niet alleen voorsta. :happy:

Het is nu ook een andere mooie naam zoeken, want het nieuwe meisje verdiend dat.

En een meisje komt er zeker, duurt alleen wat langer, is niet erg ik heb geduld, maar ik zorg dan wel dat het van een goede fokker komt, die geen enkel probleem heeft, dat ik chronisch constante hoofdpijn met chronische migraine heb. Sinds ik mijn jongens heb, zorgen zij er juist voor dat het ik van het leven kan genieten maar zeer zeker ook van hen, zij verzachten de pijn en soms zelfs dat ik die pijn even vergeet. :happy:

Wat erg voor je Marisca dat het zo gelopen is, ik hoop voor je dat je een ander kitten vindt waar je net zo verlieft op wordt.
Succes meid.
Fijn dat je het geld terug hebt en het kunt afsluiten hoe moeilijk dit ook is.

• :happy-cat-emoji:
  • :cat-heart-eyes-emoji:
  • :smirk-cat-emoji:
  • :omg-cat-emoji:
  • :tear-cat-emoji:
  • :tear-from-one-eye-cat-emoji:
  • :angry-cat-emoji:
  • Havermout
  • :BC1
  • :BC2
  • :BC3
  • :BC4