Koffie en thee gezellig kletsen wie doet ermee

Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden
Ik 1 keertje wakker Mariska, maar door Tirza, komt dan mijn haar wassen :LOL:

Wat is het dan na 1 dagje slapen Edwin ? :whistle:


ppsssstt Edwin viert dan zijn 2de verjaardag van het jaar want hij is ook een diertje
laff5.jpg.gif


een zeer gezellig gezelschapsdiertje
whis1.gif
 
Ik ga afsluiten , ben al van half 6 bezig aan het kokkerellen , morgenmiddag bezoek.
Nog een hele fijne avond en tot morgen :sleep:
 
Deze topic is bedoeld voor iedereen die gewoon een praatje wil maken over wat dan ook........ :dead
kortom iedereen is welkom.
Vandaag is het dierendag! Leden die iets speciaals doen? Bij mij is het elke dag dierendag voor Sjors en Faye.
 
Goede morgen iedereen.
Een fijne dierendag maar voor onze diertjes is het elke dag dierendag.
 
Goede morgen allemaal.

Fijne dierendag en @Edwin gefeliciteerd he met je 2de verjaardag
lolz.gif


Bij mij hebben ze gisteravond al iets extra's gehad een nieuw speeltje.
Vandaag is niks anders dan andere dagen, ze krijgen gewoon veel aandacht, knuffels en lekker spelen.
 
Goede morgen allemaal.

Fijne dierendag en @Edwin gefeliciteerd he met je 2de verjaardag Bekijk bijlage 3191

Bij mij hebben ze gisteravond al iets extra's gehad een nieuw speeltje.
Vandaag is niks anders dan andere dagen, ze krijgen gewoon veel aandacht, knuffels en lekker spelen.
Dank je wel Mariska voel me echt jarig vandaag :)
Vanmorgen hebben we een Royal Canin voerbakje opgehaald bij dier en dokter met de naam SjEd op de voorkant.
Jajajajaja gratis he dan zijn we er wel bij :dead
Verder hebben we wat speeltjes en een snoepzak voor SjEd gekocht 🐱
 
Laatst bewerkt:
Een goede morgen allemaal en voor iedereen nog een hele fijne zondag (y)

Gisteren bezoek gehad , is laat geworden , maar wel leuk.
 
Veel heb ik niet geslapen Edwin , eentje van de kittens had weer een dolle bui tot bijna 2 uur.
Bezoek was er om 5 uur in de middag ,en rond 12 uur zijn ze weg gegaan.
 
Als het maar gezellig geweest is dan is het goed.
Hier was SjEd ook alweer vroeg aan het piepen en nou slaapt meneertje lekker bij mij op de bank.
 
  • :happy-cat-emoji:
  • :cat-heart-eyes-emoji:
  • :smirk-cat-emoji:
  • :omg-cat-emoji:
  • :tear-cat-emoji:
  • :tear-from-one-eye-cat-emoji:
  • :angry-cat-emoji:
  • Havermout
  • :BC1
  • :BC2
  • :BC3
  • :BC4
  • :BC5
  • :BC6
  • :BC7
  • :BC8
  • :BC9
  • :BC10
  • :BC11
  • :BC12
  • :BC13
  • :BC14
  • :BC15
  • :BC16
  • :BC17
  • :BC18
  • :BC19
  • :BC20
  • :BC21
  • :BC22
  • :BC23
Back
Bovenaan Onderaan