Koffie en thee gezellig kletsen wie doet ermee

Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden
Ik kan me herinneren Mariska, dat je gisteren zei dat als ze 'nachts bij je kwamen dat je genoot van elke minuut? :LOL:

Goedemorgen allemaal, đź’‹

Ja als ze bij me komen liggen en slapen/knuffelen maar niet de halve nacht rond rennen, stoeien en mij wakker
bleh1.gif
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dames ik hoop dat het gesmaakt heeft.
Ik ga lekker chipjes eten :-P
 
Zo af en toe mag dat wel op mijn leeftijd :-P
Ik geef niks om voetbal ik zit geer en goor te kijken.
Fijne avond nog en slaap lekker voor straks.
Tot morgen.
 
Het heeft heerlijk gesmaakt hoor.
Lekker tv gekeken (expedite robinson), nou ja meer naar mijn kindjes gekeken hoe ze speelden dan de tv gezien :P
Ik ga nu nog even lekker relaxen en naar het levende amusement kijken.
Slaap lekker voor straks. Tot morgen
good_NIGHT.gif
 
Een goede morgen allemaal en voor iedereen nog een fijne vrijdag (y)

Lekker geslapen Mariska ?
Hier is het weer rustig geweest, dus we hebben weer goed kunnen slapen zonder gehuppel :LOL:
 
Een goede morgen allemaal en voor iedereen nog een fijne vrijdag (y)

Lekker geslapen Mariska ?
Hier is het weer rustig geweest, dus we hebben weer goed kunnen slapen zonder gehuppel :LOL:
Goede morgen,
Een hele goede morgen en jullie ook een fijne dag vandaag.
Nog 1 dagje slapen en dan.......
 
Een goede morgen allemaal en voor iedereen nog een fijne vrijdag (y)

Lekker geslapen Mariska ?
Hier is het weer rustig geweest, dus we hebben weer goed kunnen slapen zonder gehuppel :LOL:

Lekker kunnen slapen hoor Daytir :)
Ben maar 2 keer wakker gemaakt door Dax , lekker liggen knuffelen met hem, bij de 2de keer bleef hij nog lekker lang liggen :love:
 
Ik 1 keertje wakker Mariska, maar door Tirza, komt dan mijn haar wassen :LOL:

Wat is het dan na 1 dagje slapen Edwin ? :whistle:
Uhmmmmmmmmmm uhmmmmmmmmm
4 oktober WDD
 
Nou , dat is het hier iedere dag , heb deze week alweer 0m 50 euro uit gegeven aan Tirza haar voeding , en de week daarvoor 53 euro aan vers voer voor de kittens , dus denk dat ze niet te klagen hebben. ;)
 
Nou , dat is het hier iedere dag , heb deze week alweer 0m 50 euro uit gegeven aan Tirza haar voeding , en de week daarvoor 53 euro aan vers voer voor de kittens , dus denk dat ze niet te klagen hebben. ;)
Als het goed is dan hebben onze vriendjes elke dag dd.
SjEd heeft dat tenminste wel, zou willen dat ik zoveel cadeautjes kreeg :)
 
  • :happy-cat-emoji:
  • :cat-heart-eyes-emoji:
  • :smirk-cat-emoji:
  • :omg-cat-emoji:
  • :tear-cat-emoji:
  • :tear-from-one-eye-cat-emoji:
  • :angry-cat-emoji:
  • Havermout
  • :BC1
  • :BC2
  • :BC3
  • :BC4
  • :BC5
  • :BC6
  • :BC7
  • :BC8
  • :BC9
  • :BC10
  • :BC11
  • :BC12
  • :BC13
  • :BC14
  • :BC15
  • :BC16
  • :BC17
  • :BC18
  • :BC19
  • :BC20
  • :BC21
  • :BC22
  • :BC23
Back
Bovenaan Onderaan