Koffie en thee gezellig kletsen wie doet ermee

Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden
Zal het de tijd van het jaar zijn ?
Ons meneertje is de laatse 2 weken ook midden in de nacht actief.
En hij miauwd ontzettend veel, hij wil maar 1 ding naar buiten toe.

Daar zijn we dan lekker mee Edwin , dat wordt weinig slapen :sleep:, springen hier met zijn tweeën over je heen :finger:

Geen tijd voor een middagdutje Mariska , nog heel wat anders te doen :grumpy:;)

Hmmmmm die van mijn zijn overdag lekker actief bezig en 's nachts slapen ze lekker.
Een aantal maanden geleden (toen Saphira er nog niet was) was Bones vooral heel vroeg wakker (half 4) en sliep toen niet meer voor 8 uur. Nu heeft hij dat niet meer gelukkig :P
Dax is en blijft elke nacht mij wakker maken met een heerlijke knuffel, likken en spinnen voor 10-15 minuten en dan ligt hij weer lekker naast mij. En een paar uur later komt hij weer, en dit vershcilt per nacht hoe vaak, maar altijd mininaal 2 keer tot een keer of 6 :wideyed: Maar ik geniet van elke seconde :love:

Ik geniet er ook van Mariska, maar als je telkens na elkaar 2 keer 4 kilo over je heen krijgt , en dit enkele malen na elkaar met zijn tweetjes, doet wel pijn op de duur, daarna komen ze ook wel liggen en spinnen en knuffelen, maar duurt meestal een uur of 2 vooraleer ze weer wat rustiger zijn.
En na al die dagen had ik wel even wat slaap nodig, hopelijk deze nacht beter (y);)

Toen SjEd nog een kitten was wilde hij altijd bij ons op bed liggen en het liefst tussen onze kussens in.
Nu hij groot en stoer geworden is moet hij er niks van hebben.
Het enige wat hij heel heel Soms doet is op het puntje van het voet eind liggen.
Wat is toch jullie geheim?

Mijn geheim is dat ik alleen ben met mijn 3 lieverds en een lekker 2 persoonsbed heb :P
plek genoeg voor iedereen om lekker te liggen :love:
Zo liggen we met zijn 4-tjes op bed en een aantal uur later alleen dan weer met Dax al dan niet met Saphira. En in de ochtend liggen we weer met zijn 4-tjes op bed.
Als ze niet op bed liggen hebben ze plek genoeg op 1 grote krabpaal met 2 ligmandjes en tonnetje en 1 krabton met 4 ligplekken, plek genoeg voor ze om ergens te gaan liggen, en soms liggen ze gewoon op de grond niet al te ver van elkaar :P en meestal is dat direct naast het bed waar ik uit bed stap dus als ik er 's nachts uit moet naar de wc moet ik altijd uitkijken waar ik mijn voeten neer zet :wideyed::ROFLMAO:

Mijn geheim is dat ik alleen ben met mijn 3 lieverds en een lekker 2 persoonsbed heb :p
plek genoeg voor iedereen om lekker te liggen :love:
Zo liggen we met zijn 4-tjes op bed en een aantal uur later alleen dan weer met Dax al dan niet met Saphira. En in de ochtend liggen we weer met zijn 4-tjes op bed.
Als ze niet op bed liggen hebben ze plek genoeg op 1 grote krabpaal met 2 ligmandjes en tonnetje en 1 krabton met 4 ligplekken, plek genoeg voor ze om ergens te gaan liggen, en soms liggen ze gewoon op de grond niet al te ver van elkaar :p en meestal is dat direct naast het bed waar ik uit bed stap dus als ik er 's nachts uit moet naar de wc moet ik altijd uitkijken waar ik mijn voeten neer zet :wideyed::ROFLMAO:
Hihi jij hebt het getroffen met je kanjers.
Wij hebben ook een heerlijk bedje maar zijn opzoek naar het geheim.

Hihi jij hebt het getroffen met je kanjers.
Wij hebben ook een heerlijk bedje maar zijn opzoek naar het geheim.

Maar jij ligt in dat bed met je vrouw/vriendin en dan is er inder plek voor SjEd :whistle:

Ik heb geen vriend dus ik heb meer plek op mijn bed 🤦

Dus bij mij is het geheim veel plek voor mijn schatjes :p

Laatst bewerkt door een moderator:
Nee niet echt, bij mij waren alle 3 druk bezig tot diep in de nacht, nog nooit meegemaakt.
Ze waren vanaf 20:00 uur al druk en dat tot na 1 uur o_O
Ikga vanmiddag dus lekker een dutje doen :P

Nee niet echt, bij mij waren alle 3 druk bezig tot diep in de nacht, nog nooit meegemaakt.
Ze waren vanaf 20:00 uur al druk en dat tot na 1 uur o_O
Ikga vanmiddag dus lekker een dutje doen :p
Waarschijnlijk hebben ze gisteren het verhaaltje gelezen van ons over het vroeg wakker zijn,
en weg is je geheim :ROFLMAO:

Een goede morgen allemaal en voor iedereen nog een fijne donderdag (y)

Wij hebben heerlijk geslapen , die van ons zijn heel rustig geweest afgelopen nacht :happy:

:LOL::LOL: Die Edwin , weg is Mariska haar geheim :ROFLMAO:

Ik kan me herinneren Mariska, dat je gisteren zei dat als ze 'nachts bij je kwamen dat je genoot van elke minuut? :LOL:

Goedemorgen allemaal, 💋

Laatst bewerkt door een moderator:
SjEd was vanacht ook voorbeeldig.
Voor het slapen gaan geen koffie drinken hahahhahahah

• :happy-cat-emoji:
  • :cat-heart-eyes-emoji:
  • :smirk-cat-emoji:
  • :omg-cat-emoji:
  • :tear-cat-emoji:
  • :tear-from-one-eye-cat-emoji:
  • :angry-cat-emoji:
  • Havermout