Ik 1 keertje wakker Mariska, maar door Tirza, komt dan mijn haar wassen
Wat is het dan na 1 dagje slapen Edwin ?![]()
ppsssstt Edwin viert dan zijn 2de verjaardag van het jaar want hij is ook een diertje
een zeer gezellig gezelschapsdiertje
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik 1 keertje wakker Mariska, maar door Tirza, komt dan mijn haar wassen
Wat is het dan na 1 dagje slapen Edwin ?![]()
Het gebak is al in bestelling ;)ppsssstt Edwin viert dan zijn 2de verjaardag van het jaar want hij is ook een diertje Bekijk bijlage 3183
een zeer gezellig gezelschapsdiertje Bekijk bijlage 3184
Het gebak is al in bestelling ;)
En wie gaat er morgen zingen :singing::singing::singing:
Fijne avond en slaap lekker voor straksIk ga afsluiten , ben al van half 6 bezig aan het kokkerellen , morgenmiddag bezoek.
Nog een hele fijne avond en tot morgen![]()
Fijne avond en slaap lekker voor straksIk ga afsluiten , ben al van half 6 bezig aan het kokkerellen , morgenmiddag bezoek.
Nog een hele fijne avond en tot morgen![]()
Slaap lekker
Vandaag is het dierendag! Leden die iets speciaals doen? Bij mij is het elke dag dierendag voor Sjors en Faye.Deze topic is bedoeld voor iedereen die gewoon een praatje wil maken over wat dan ook........ :dead
kortom iedereen is welkom.
Dank je wel Mariska voel me echt jarig vandaag :)Goede morgen allemaal.
Fijne dierendag en @Edwin gefeliciteerd he met je 2de verjaardag Bekijk bijlage 3191
Bij mij hebben ze gisteravond al iets extra's gehad een nieuw speeltje.
Vandaag is niks anders dan andere dagen, ze krijgen gewoon veel aandacht, knuffels en lekker spelen.
Slaap lekker allemaal en tot morgen.
Goede morgen, deze regenachtige zondag.Een goede morgen allemaal en voor iedereen nog een hele fijne zondag
Gisteren bezoek gehad , is laat geworden , maar wel leuk.