Ik kan me herinneren Mariska, dat je gisteren zei dat als ze 'nachts bij je kwamen dat je genoot van elke minuut?
Goedemorgen allemaal,![]()
Ja als ze bij me komen liggen en slapen/knuffelen maar niet de halve nacht rond rennen, stoeien en mij wakker
Laatst bewerkt door een moderator: