De kleine schatjes van ons Snoesje

Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden
bwa, een roos neusje was zeker geen vereiste bij mij, ik was ook niet speciaal uit op bicolor, maar ja, wel zot van lynx, en vermits donker lynxje een meisje is, heb ik mij dan maar richting lynx jongetjes gesmeten (die dus alletwee bicolor blijken te zijn).

nee, ik heb liever jongens onder elkaar. en dan stel ik me Merlijn en neefje voor een beetje zoals in de cartoon van Tom&Jerry, die grote loebas van een hond die zoveel zorg draagt voor dat kleine miniatuurhondje.
ja, die blik van de eerste was dus geen momentopname hé, zo zat dat kleintje me aan te kijken van zodra ik binnen was. het meest avontuurlijke van het nest ook. maar toch twijfel ik nog, op vier weken zijn de kleurtjes van blue nog zo subtiel... en de oortjes van het seal bicolor katertje kleurden al zo mooi... maar als dat kleintje me binnen een paar weken me weer met dezelfde blik fixeert, zal ik uiteraard vlug de juiste keuze kunnen maken hé.

Ben je bang dat zijn blue te licht zal zijn naar jouw smaak? Het lijkt mij in ieder geval een heerlijke dondersteen en dat moet natuurlijk wel passen bij Merlijn, die zo zacht van karakter is.
Phlooph hier heeft het wel eens zwaar te verduren met apekop Phlyx en dan knettert het tussen die twee. Maar vaker liggen ze toch zó lief met z'n tweetjes bovenop de krabpaal te knuffelen samen...
Toch ben ik weleens nieuwsgierig hoe het zou zijn gegaan als Phlyx een meisje was geweest....Ik vind mannen leuk omdat ze vaak robuuster zijn dan dametjes. Als ik van tevoren zou weten dat een kitten tot een knoert van een dame uitgroeide, dan had ik net zo lief een poes gehad.
Ik ben heel benieuwd wat je keuze gaat worden. Wanneer ga je weer?

tegen dat ze zeven weken worden. dan komen de individuele verschillen mss ook al veel beter tot uiting (nu was het vooral heel veel slapen, buiten dat ene alerte bluetje).
Merlijn lijkt nu wel helemaal de relaxede en coole kater, maar hij was ook de avonturier hoor in zijn nestje. als eerste op verkenning uit de kartonnen doos en zo, volgens mij is hij daardoor zo onverstoorbaar als hij mee op bezoek gaat. maar je hebt wel helemaal gelijk dat hij een heel zacht karakter heeft, hij zal zijn rol als nonkel en wijze raadgever met veel verve vervullen denk ik.

zeker een mannetje ... om het evenwicht in ons gezin wat op te krikken ;-) maar er is ni veel keuze meer LOL, ben al te laat voor de lookalike merlijn ;-)

ah spijtig zeg! hadden we dat geweten, dan had die niet beschikbaar gekomen hé. doeme toch.
mocht ik zonder onderscheid van geslacht kunnen kiezen hebben, dan was ik voor het speciaal neuzeken gegaan, of het lynx meisje als dat geen sepia zou blijken te zijn.

Bja ik zie wel op't bezoek wat er nog beschikbaar is en met wie het klikt, moet alleen zien dat ik niet klik met een meisje LOL want dat zou met de andere dames hier in huis niet goed komen :p
Ik was het niet echt van plan hoor, maar mijn gevoel bij het zien van al die wollekes ...

het wordt bijna All in the Family hé bij de Most Friendly Rags, nonkel en tantes die staan springen om een neefje of nichtje bij te mogen nemen

Ik was hier net nog naar Britta aan't sturen dat ik alle foto's is aan't overlopen was en aan't noteren welke foto's ik mooi vond van de jongens

en dan kwam ik het volgende uit
Mitted donkeren look a like Merlijn hmm super cute al gereserveerd wel geen roos neusje :) maar zo op Merlijntje lijkende
Donkeren bicolor, wel een roos neusje heel veel bruin ... hoe zou da worden als hij groter is
ahh tjein die seal bicolor lynx mink is ook ni mis , gaat die zoveel streepjes krijgen als de zus? en mink wil toch zeggen een merlijntje achtige
dedju ja dienen blue bicolor lynx mink daar op de schoot van Britta dienen heeft ook wel iets
"

dus hmmm LOL

Ja die is verkocht voor Daniella.
Zal je even de status geven:
seal sepia katertje is verkocht
- bicolor sepia seal katertje in optie
- bicolor mink blue kater in optie
- bicolor mink seal kater in optie
- lynx sepia kattin in optie
- mitted pointed blue kattin in optie
- mitted mink seal kattin vrij

Misschien dat het bicolor blue of bicolor seal katertje vrijkomt. Ik weet nog niet welke Britta gaat nemen. En de mevrouw van de sepia moet ook nog komen kijken. Maar deze personen komen van ver en ze moet ook vaak in het weekend werken. Dus staat hij nog even op hold voor haar tot ze komen kijken is.

optie
bluebimink.webp
Optie tot na de show op 11 weken
bluelynx.webp

optie
sealbimink.webp

optie nog 2 weken
sealbisepia.webp
optie voor mij. Als het een sepia is kan het zijn dat ze blijft. Ben nog niet zeker. Weet ik na de show als ze 11 weken oud is.

seallynxmittedsepia.webp

vrij
sealmink.webp
verkocht
sealmittedsepia.webp
Samen
samen.webp

Hangt er dus wat van af of britta twee jongens/neefjes in huis haalt, of maar 1 ;)
Maar indien 2 dan krijgen we ook mega veel fotos te zien :)

Ik wacht geduldig af kitty :)
En als we kittenbezoek komen .... Rap een in de sjakos, 6of 7 da valt ni op he ;) (grapje ze)

Ja inderdaad, het hangt van haar af. :)
Geduld wordt meestal beloond zeker zeggen. :)
Hihi, ik denk dat Snoesje ze snel terug uit uw sjakos gaat halen. :)

We kunnen dat is testen ;), da zou nog een tof filmke zijn
Kheb hier nog een super grote tas waar ze msch met zeven inpassen :)

Wij gaan naar Westerlo. Dat is op 06/07/2014. Ze zijn dan 12 weken oud. Ik ga de kittens die meegaan iets later laten steriliseren/castreren zodat ze eerst de show nog hebben meegedaan. Ze gaan dan maar een weekje later naar hun nieuw personeel. Kwaad kan het niet. Dus de mensen moeten dan een weekje meer geduld hebben. :)

• :happy-cat-emoji:
  • :cat-heart-eyes-emoji:
  • :smirk-cat-emoji:
  • :omg-cat-emoji:
  • :tear-cat-emoji:
  • :tear-from-one-eye-cat-emoji:
  • :angry-cat-emoji:
  • Havermout
  • :BC1
  • :BC2
  • :BC3
  • :BC4