Wie krijgt er binnenkort de ooievaar op bezoek?

Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden

Puk

Ik hou van katten
Vorige week kwamen de schoonouders even alles checken, je weet hoe dat gaat. Maar tot hun grote verbazing zagen ze onze lieve Puk. Wat blijkt nou? Ze hebben jaren lang al een Ragdoll gehad, alleen was deze twee maanden geleden gestorven. Nu blijkt dat het met hun andere poes ook een stuk minder gaat, want zij mist haar maatje enorm.

Mijn vraag is hebben jullie binnenkort weer een nestje beschikbaar voor mijn schoonouders?

Let me know it!

Ons minkje is 3 weken geleden naar de kater geweest maar ik weet nog niet of ze zwanger is. Zoja, komen hier traditionele, minkjes en sepiatjes uit.

Volgens mij is ze wel zwanger. De haartjes gaan van haar tepeltjes afstaan en ze begint dikker te worden. :)

Als alles geschilderd raakt en Mauzy krols word......gaat ze per cabrio naar de kater (binnenkort)..

Wij hebben binnenkort ook misschien kleine pluisjes rondlopen, maar dat staat natuurlijk nog niet vast ;). Het is een beetje de natuur afwachten he.

Allez en ik zit Mauzy intussen 'krols' te kijken gewoon........
De enige die er plezier van heeft is ons Rosie want die kan en mag nu weer bij mama aan de tepel ( en dat willen
we natuurlijk niet hebben).....

Ook is Mauzy weer vollop diertjes aan het aanslepen de is ze al aan het 'nesten' dus kruipt ze onder de fleece dekens omhoog op de zetel,
waardoor er weer een aantal flinke strepen en gaatjes in de stof te zien zijn........

Maar ja 't is nu eenmaal de natuur hé..

• :happy-cat-emoji:
  • :cat-heart-eyes-emoji:
  • :smirk-cat-emoji:
  • :omg-cat-emoji:
  • :tear-cat-emoji:
  • :tear-from-one-eye-cat-emoji:
  • :angry-cat-emoji:
  • Havermout
  • :BC1
  • :BC2
  • :BC3