De kleine schatjes van ons Snoesje

Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden

raggy

Kompleet gek van katten
Ons Snoesje heeft 7 mooie kleintjes gekregen op 12 april.
2 hebben vandaag hun oogjes voor de eerste geopend.
Hieronder een paar fotokes van de kleine schatje:

mink.webp sepia.webp 20140418_204644.webp
20140418_204659.webp 20140418_204708.webp
20140418_204725.webp 20140418_204730.webp
20140418_204754.webp 20140418_204758.webp
20140418_204815.webp 20140418_204820.webp
20140418_204834.webp 20140418_204838.webp
20140418_204851.webp 20140418_204855.webp
20140418_204909.webp 20140418_204914.webp

wow, dat gaat echt heel goed met dit supernestje, dat ze zelfs al oogjes beginnen open doen op amper een week oud! en wat zijn ze veranderd! ze lijken wel dubbel zo groot vergeleken met hun eerste foto's.
dat ze maar flink blijven verder doen zo en allemaal goed gezond mogen blijven!

heerlijk om te zien dat ze het allemaal zo goed doen!
ik vind het super dat je de meisjes en jongens apart hebt op foto gezet. niet dat mijn keuze nu rapper gemaakt zal zijn hoor,wat zijn het stuk voor stuk mooie katjes!

yes! het aftellen kan beginnen!
om die twee weken te overbruggen, ga je toch nog wel fotootjes in de tussentijd posten hé?

ik ben zelf ook benieuwd! raar hé, je kan op foto wel al een indruk krijgen over de kleur en zo, maar toch moet je dat echte contact hebben om te weten met wie het echt zal klikken.
en dan de naam! in mijn hoofd spoken er wel een paar namen rond, maar die ga ik niet uitspreken zolang ik hem niet kunnen "passen" heb bij het juiste kitten.
dus ja, ik blijf nog wel even in die "breezy mood" hangen, na het weekend zal ik ongetwijfeld helemaal "in love" terugkomen:joyful:

Onze kleine drolletjes zijn ondertussen weer al 4 weken oud. Ze beginnen vast voeding te eten (applaws). En zetten hun eerste stappen in de grote wereld. Het zijn schatjes.
Het donkere katje is sinds gisteren verkocht. En op 3 katjes staat een optie. Het kan zijn dat we het lynxke gaan houden. Als het een sepiake is. :)

bluebimink.webpbluelynx.webp samen.webp sealbimink.webp sealbisepia.webp seallynxmittedsepia.webp sealmink.webp sealmittedsepia.webp

Onze kleine drolletjes zijn ondertussen weer al 4 weken oud. Ze beginnen vast voeding te eten (applaws). En zetten hun eerste stappen in de grote wereld. Het zijn schatjes.
Het donkere katje is sinds gisteren verkocht. En op 3 katjes staat een optie. Het kan zijn dat we het lynxke gaan houden. Als het een sepiake is. :)

Bekijk bijlage 895Bekijk bijlage 896 Bekijk bijlage 897 Bekijk bijlage 898 Bekijk bijlage 899 Bekijk bijlage 900 Bekijk bijlage 901 Bekijk bijlage 902
Wat zijn ze mooi en ze groeien als kool.
Hele mooie foto's raggy

Bekijk bijlage 895Bekijk bijlage 896 Bekijk bijlage 897 Bekijk bijlage 898 Bekijk bijlage 899 Bekijk bijlage 900 Bekijk bijlage 901 Bekijk bijlage 902
Ohh die met dat dopneusje op de op één na laatste foto....ssssmmmmelllt...

Daar ben ik nog niet uit of het een bi of een mitted is. Ons moeilijk gevalletje. :) Maar ze is wel heel speciaal. :)

ja hé Ellen, die is helemaal om op te eten! maar een meisje, en om die reden niet op mijn verlanglijstje terecht gekomen. ik twijfel nog tussen twee jongetjes, ik zal nog een volgend bezoekje nodig hebben om de knoop door te hakken.
het is dus niet het donkere jongetje geworden, omdat die mss teveel met nonkel Merlijn zou verward worden.
het zal dus een lynx bicolor worden, fotootje 1 (blue) of 4 (seal). ik ben heel blij dat ik de tijd krijg om die moeilijke keuze te gaan maken.
stel je voor dat ik daags voor mijn verjaardag weer op bezoek mag, dat wordt dit jaar een wel heel speciaal cadeau aan mezelf hé!

ja hé Ellen, die is helemaal om op te eten! maar een meisje, en om die reden niet op mijn verlanglijstje terecht gekomen. ik twijfel nog tussen twee jongetjes, ik zal nog een volgend bezoekje nodig hebben om de knoop door te hakken.
het is dus niet het donkere jongetje geworden, omdat die mss teveel met nonkel Merlijn zou verward worden.
het zal dus een lynx bicolor worden, fotootje 1 (blue) of 4 (seal). ik ben heel blij dat ik de tijd krijg om die moeilijke keuze te gaan maken.
stel je voor dat ik daags voor mijn verjaardag weer op bezoek mag, dat wordt dit jaar een wel heel speciaal cadeau aan mezelf hé!

Die op het eerste fotootje heeft daar wel een "Hier-Ben-Ik" blik. Heel leuk! Maar ja, 't is maar een momentopname. Je moet ze in beweging zien om meer te kunnen zeggen. Geen vriendinnetje voor Merlijnke dus?

nee, ik heb liever jongens onder elkaar. en dan stel ik me Merlijn en neefje voor een beetje zoals in de cartoon van Tom&Jerry, die grote loebas van een hond die zoveel zorg draagt voor dat kleine miniatuurhondje.
ja, die blik van de eerste was dus geen momentopname hé, zo zat dat kleintje me aan te kijken van zodra ik binnen was. het meest avontuurlijke van het nest ook. maar toch twijfel ik nog, op vier weken zijn de kleurtjes van blue nog zo subtiel... en de oortjes van het seal bicolor katertje kleurden al zo mooi... maar als dat kleintje me binnen een paar weken me weer met dezelfde blik fixeert, zal ik uiteraard vlug de juiste keuze kunnen maken hé.

zo een roosneusje in huis zou ik wel is tof vinden, kheb allemaal donkeren neusjes nu :D grijs , grijs en zwart
maar dju ik mag ni kiezen LOL

• :happy-cat-emoji:
  • :cat-heart-eyes-emoji:
  • :smirk-cat-emoji:
  • :omg-cat-emoji:
  • :tear-cat-emoji:
  • :tear-from-one-eye-cat-emoji:
  • :angry-cat-emoji:
  • Havermout
  • :BC1
  • :BC2
  • :BC3