Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
yes! het aftellen kan beginnen!
om die twee weken te overbruggen, ga je toch nog wel fotootjes in de tussentijd posten hé?

Wat zijn ze mooi en ze groeien als kool.Onze kleine drolletjes zijn ondertussen weer al 4 weken oud. Ze beginnen vast voeding te eten (applaws). En zetten hun eerste stappen in de grote wereld. Het zijn schatjes.
Het donkere katje is sinds gisteren verkocht. En op 3 katjes staat een optie. Het kan zijn dat we het lynxke gaan houden. Als het een sepiake is. :)
Bekijk bijlage 895Bekijk bijlage 896 Bekijk bijlage 897 Bekijk bijlage 898 Bekijk bijlage 899 Bekijk bijlage 900 Bekijk bijlage 901 Bekijk bijlage 902
Ohh die met dat dopneusje op de op één na laatste foto....ssssmmmmelllt...Onze kleine drolletjes zijn ondertussen weer al 4 weken oud. Ze beginnen vast voeding te eten (applaws). En zetten hun eerste stappen in de grote wereld. Het zijn schatjes.
Het donkere katje is sinds gisteren verkocht. En op 3 katjes staat een optie. Het kan zijn dat we het lynxke gaan houden. Als het een sepiake is. :)
Bekijk bijlage 895Bekijk bijlage 896 Bekijk bijlage 897 Bekijk bijlage 898 Bekijk bijlage 899 Bekijk bijlage 900 Bekijk bijlage 901 Bekijk bijlage 902
ja hé Ellen, die is helemaal om op te eten! maar een meisje, en om die reden niet op mijn verlanglijstje terecht gekomen. ik twijfel nog tussen twee jongetjes, ik zal nog een volgend bezoekje nodig hebben om de knoop door te hakken.
het is dus niet het donkere jongetje geworden, omdat die mss teveel met nonkel Merlijn zou verward worden.
het zal dus een lynx bicolor worden, fotootje 1 (blue) of 4 (seal). ik ben heel blij dat ik de tijd krijg om die moeilijke keuze te gaan maken.
stel je voor dat ik daags voor mijn verjaardag weer op bezoek mag, dat wordt dit jaar een wel heel speciaal cadeau aan mezelf hé!