De kleine schatjes van ons Snoesje

Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden
Ze zaten voor te slapen nog in een doos tot 4 dagen geleden. Snoesje was daar niet mee tevreden en ging ze 2 dagen na elkaar uit de doos halen om ze vervolgens op de grond te zetten. We hebben de doos maar weggehaald nu. Het had toch geen zin meer. :)
Dus ik denk dat ze ze snel uit uw handtas gaat halen. :)

Denk het ook ;)

Leuk zeg de hele bende naar show, weet je ineens al wat meer van hun potentieel kwaliteiten , da gaat leuk zijn....

Tip: Ik heb wel hulp nodig voor te dragen. :) Maya zal al komen helpen en ik en Steven maar dan heb ik een hand te kort. :)

Ik was al gaan kijken waar dat lag westerlo .... Das ver ze :) denk ik , kzal is zien hoe rap ge daar zijt met de auto

Ja dat is inderdaad een stukje voor jouw. :(
Ik denk dat er 2-3 katjes goed zijn voor show.
Dat is het donkere, dat verkocht is en het blue bicolortje. En misschien dat van Maya. Maar dat gaan we die dag weten. :)

is dat van Maya eigenlijk gewoon eentje zoals Lily en Lemon (een klassiekske vermoed ik)
dan had je de 3 sepia's en ook minkjes? Die kleurtjes blijven toch een raadsel bij mij hoor lol

Voor Westerlo ga ik dat wel eens bekijken. t'is wel eindje rijden maar misschien kan ik stukje samenrijden met maité?
dan is dat minder ver.
het is in de eerste 14 dagen van juli en dan is Astrid bij haar papa, anders moet ik op een zondag altijd zien dat ik om 18 uur stipt hier terug ben wat soms lastig is
en dan moet ik nog bekijken hoe het met mijn spieren en vermoeidheid gaat ;-)
maar zo is een show met al die bollekes is wel een unicum ;-)

Dat jij gekozen hebt hé, ik dacht da wel al hoor :D en dat van Kitty is een mink lynxje (gaan het nog leren ze Proest, hoop ik)

Misschien een minkje ofwel een sepiatje. Ze was heel donker bij de geboorte maar is lichter geworden. De andere 2 waren ook heel donker bij geboorte maar zijn nog steeds veel donkerder dan het lynxke. Misschien omdat ze een lynx is? Ik weet het ook niet. En niet veel fokkers kunnen we hierin helpen. :( Dus daarom de testen. Ze zijn afgenomen en morgen gaan ze de brievenbus op. En dan een paar weekjes wachten. En hopelijk een sepia. En anders pech. Dan komt ze misschien terug vrij maar daar ben ik nog niet zeker van. Nog eventjes afwachten.

Nog een paar fotokes van de kleintjes.

blue bicolor:
bleubicolor1.webp bleubicolor2.webp bleubicolor3.webp bleubicolor4.webp
blue pointed:
bluepointed1.webp bluepointed2.webp bluepointed3.webp bluepointed4.webp bluepointed5.webp bluepointed6.webp bluepointed7.webp bluepointed8.webp bluepointed9.webp bluepointed10.webp
seal mitted (donker neusje)
donkerneusje1.webp donkerneusje2.webp donkerneusje3.webp donkerneusje4.webp donkerneusje5.webp donkerneusje6.webp
lynx
lynx1.webp lynx2.webp lynx3.webp lynx4.webp lynx5.webp

seal bicolor
sealbicolor1.webp sealbicolor2.webp sealbicolor3.webp sealbicolor4.webp sealbicolor5.webp sealbicolor6.webp
seal bicolor sepia
sealbicolorsepia1.webp sealbicolorsepia2.webp sealbicolorsepia3.webp sealbicolorsepia4.webp
seal mitted sepia
sealsepiamitted1.webp sealsepiamitted12.webp sealsepiamitted3.webp

Ja dat is inderdaad een stukje voor jouw. :(
Ik denk dat er 2-3 katjes goed zijn voor show.
Dat is het donkere, dat verkocht is en het blue bicolortje. En misschien dat van Maya. Maar dat gaan we die dag weten. :)

Waar let je dan op Kitty? Om te bepalen of ze geschikt zijn voor de show. Op de tekening van de vacht?

Donker neusje gaat bij mij toch ook nog een kans maken, ik wou wel terug een jongen voor het evenwicht maar ze heeft verdomme toch iets speciaals... volgend weekend op bezoek en is kijken wie het meest charmeerd... nog een weekje geduld dus

Donker neusje gaat bij mij toch ook nog een kans maken, ik wou wel terug een jongen voor het evenwicht maar ze heeft verdomme toch iets speciaals... volgend weekend op bezoek en is kijken wie het meest charmeerd... nog een weekje geduld dus

Haha, die neus hè?! Daar wil je toch wel elke dag tegenaan kijken :watching: Succes met kiezen!

• :happy-cat-emoji:
  • :cat-heart-eyes-emoji:
  • :smirk-cat-emoji:
  • :omg-cat-emoji:
  • :tear-cat-emoji:
  • :tear-from-one-eye-cat-emoji:
  • :angry-cat-emoji:
  • Havermout
  • :BC1
  • :BC2
  • :BC3
  • :BC4