Koffie en thee gezellig kletsen wie doet ermee

Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden
Een goede morgen en nog een fijne donderdag.
Hier weinig geslapen , de katten hebben mij enorm bezig gehouden , huppelen , springen, spinnen en ga maar door.:sleep:
 
Een goede morgen en nog een fijne donderdag.
Hier weinig geslapen , de katten hebben mij enorm bezig gehouden , huppelen , springen, spinnen en ga maar door.:sleep:
Ook een goedemorgen, heel veel sterkte vandaag en zou zeggen ff lekker op de bank gaan liggen :)
 
Die koffie die gaat er wel in tussendoor , maar is nu druk met de nieuwe opdrachten van gisteren, en morgen zijn er ook weer nieuwe (y)
 
Ik ga afsluiten na een slechte nacht , hoop dat onze twee deugnieten me deze nacht wat rust gunnen, want vandaag zij ze een hele dag buiten geweest , weet niet wat ze hadden , maar ze zijn vandaag wild geweest , niet te geloven, en die zij dan al wakker van deze morgen vanaf half 6 , tot morgen :sleep:
 
Ik ga afsluiten na een slechte nacht , hoop dat onze twee deugnieten me deze nacht wat rust gunnen, want vandaag zij ze een hele dag buiten geweest , weet niet wat ze hadden , maar ze zijn vandaag wild geweest , niet te geloven, en die zij dan al wakker van deze morgen vanaf half 6 , tot morgen :sleep:
Hopelijk laten ze je lekker slapen.
Slaap lekker en tot morgen :sleep:
 
Een goede morgen en nog een fijne vrijdag, heerlijk geslapen , die twee kereltjes waren denk ik doodmoe van het rennen een ganse dag gisteren.:LOL:
 
Een goede morgen en nog een fijne vrijdag, heerlijk geslapen , die twee kereltjes waren denk ik doodmoe van het rennen een ganse dag gisteren.:LOL:
Een goede morgen, het zonnetje schijnt al heerlijk, het is nog een beetje fris maar we hebben bijna weekend.
Fijne dag vandaag.
 
Neen Edwin , helemaal niet , hele slechte week achter de rug met Tirza, lees je wel bij Medisch.
Ook donderdag met Enzo onze 6 maanden Britse langhaar ,in alle spoed naar de dierenarts geweest.
Die had iets op gegeten uit de tuin , maar weet bij god niet wat.

Hij was maar aan het slikken en ook aan het braken om het er uit te krijgen.
Werd erger en erger , dus DA gebeld , kon onmiddellijk komen.
In de keel gekeken , niets te zien , ik had hier thuis ook al water in gespoten en dan aan het keeltje wat gemasseerd , maar het water alleen vloog er terug uit.

De DA deed juist hetzelfde , geen nut dus , werd even mee genomen om zij keel beter te kunnen bekijken, en indien het nodig moest zijn , zou hij onder een korte narcose moeten.
Waar ik dus heel bang voor was omdat hij maar een paar uurtjes daarvoor nog maar had gegeten.

Er zat dus niets anders op dan onder narcose om beter te kunnen kijken.
Er werd niets gevonden , kreeg wel een prik van antibiotica , indien er toch wat ergens zou zitten , kon dit niet gaan ontsteken.
Dus al handen vol gehad met naar DA telkens te gaan.
 
Neen Edwin , helemaal niet , hele slechte week achter de rug met Tirza, lees je wel bij Medisch.
Ook donderdag met Enzo onze 6 maanden Britse langhaar ,in alle spoed naar de dierenarts geweest.
Die had iets op gegeten uit de tuin , maar weet bij god niet wat.

Hij was maar aan het slikken en ook aan het braken om het er uit te krijgen.
Werd erger en erger , dus DA gebeld , kon onmiddellijk komen.
In de keel gekeken , niets te zien , ik had hier thuis ook al water in gespoten en dan aan het keeltje wat gemasseerd , maar het water alleen vloog er terug uit.

De DA deed juist hetzelfde , geen nut dus , werd even mee genomen om zij keel beter te kunnen bekijken, en indien het nodig moest zijn , zou hij onder een korte narcose moeten.
Waar ik dus heel bang voor was omdat hij maar een paar uurtjes daarvoor nog maar had gegeten.

Er zat dus niets anders op dan onder narcose om beter te kunnen kijken.
Er werd niets gevonden , kreeg wel een prik van antibiotica , indien er toch wat ergens zou zitten , kon dit niet gaan ontsteken.
Dus al handen vol gehad met naar DA telkens te gaan.
Wat een verschrikkelijke verdrietige en spannende week zeg.
Wat bijzonder eigenlijk dat er niks gevonden is, zou het er dan toch uit gebraakt zijn?
Opeens staat je wereld compleet op zijn kop.
Hoe gaat het vandaag met Enzo

Ik las net je stukje over de schildklier, alles wat je zegt komt ook heel dichtbij wat voor de mens geld met schildklier problemen.

Ik wens je heel heel veel sterkte de komende tijd en we leven met jullie mee.
 
Dank je wel Edwin , met Enzo gaat het weer helemaal goed , er zat wel degelijk iets in de keel , maar wie zal het weten wat .
Hij eet graag van die grassoorten in de tuin , ik denk nog altijd dat daar wat van blijven steken is.
Dezelfde avond ging hij weer aan het eten en de dag erna , was hij weer de deugniet zelf.

Alleen nu afwachten met Tirza, dat is nu onze grootste zorg.
 
Dank je wel Edwin , met Enzo gaat het weer helemaal goed , er zat wel degelijk iets in de keel , maar wie zal het weten wat .
Hij eet graag van die grassoorten in de tuin , ik denk nog altijd dat daar wat van blijven steken is.
Dezelfde avond ging hij weer aan het eten en de dag erna , was hij weer de deugniet zelf.

Alleen nu afwachten met Tirza, dat is nu onze grootste zorg.
Fijn om te lezen dat het weer goed gaat met Enzo (y)

Het is toch allemaal spannend hoe dan ook.
Hopelijk wordt er toch iets gevonden zodat het welzijn van Tirza verbeterd.
 
Daar zijn we dus mee bezig , alleen eet ze niet zo goed en toch komt ze wat bij in gewicht.
Stoelgang was ook niet goed hiervoor , maar nu wel, dus we duimen gewoon.
Wou alleen dat ze meer at , maar weet dat dit medicijn de eetlust kan verminderen.
Ook kan braken of overgeven zich voor doen , dit is vorige nacht gebeurd , maar mag echt niet veel voorvallen.
 
Tirza heeft de ganse nacht naast mij geslapen in bed, wat wel lang geleden is.
Normaal sliep ze altijd bij mij in een bolletje in mijn schoot en heeft ze nu terug gedaan.
Eten nog steeds niet , heb haar gisteren dwangvoer moeten geven , maar is heel moeilijk.
Deze morgen alweer niets gegeten.
Ze ziet me met schrik afkomen , het is gewoon geen optie en ga zo de DA bellen.
 
  • :happy-cat-emoji:
  • :cat-heart-eyes-emoji:
  • :smirk-cat-emoji:
  • :omg-cat-emoji:
  • :tear-cat-emoji:
  • :tear-from-one-eye-cat-emoji:
  • :angry-cat-emoji:
  • Havermout
  • :BC1
  • :BC2
  • :BC3
  • :BC4
  • :BC5
  • :BC6
  • :BC7
  • :BC8
  • :BC9
  • :BC10
  • :BC11
  • :BC12
  • :BC13
  • :BC14
  • :BC15
  • :BC16
  • :BC17
  • :BC18
  • :BC19
  • :BC20
  • :BC21
  • :BC22
  • :BC23
Back
Bovenaan Onderaan