Koffie en thee gezellig kletsen wie doet ermee

Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden
Ik ga er vandoor, nog even mijn meisje gaan verzorgen.
Nog een hele fijne avond en tot morgen .

Bedankt ook Mariska en Edwin , hopelijk gaan we de goede kant op , misschien morgen weer wat beter, geeft een beetje moed. (y):)
 
Ik ga er vandoor, nog even mijn meisje gaan verzorgen.
Nog een hele fijne avond en tot morgen .

Bedankt ook Mariska en Edwin , hopelijk gaan we de goede kant op , misschien morgen weer wat beter, geeft een beetje moed. (y):)
Slaap lekker voor straks en tot morgen :-) :sleep:
 
Vandaag weer minder met Tirza, het ging gisteren heel goed , toen had ze al heel wat gegeten.
Hoop dat ze vandaag toch weer wat meer eet , anders moet ik weer dwang voeren.:unsure:
 
Vandaag weer minder met Tirza, het ging gisteren heel goed , toen had ze al heel wat gegeten.
Hoop dat ze vandaag toch weer wat meer eet , anders moet ik weer dwang voeren.:unsure:
Hoi Daytir,
Hoe gaat het met Tirza is er nog wat verbetering opgetreden in de loop van de dag?
 
Neen Edwin , het gaat weer niet goed vandaag, morgen weer DA bellen.
Heb aan haar keeltje gevoeld en daar staat iets dik , weet niet of dat de schildklier is.
Ik heb het gevoel dat er wat mis zal gaan :cry:
 
Neen Edwin , het gaat weer niet goed vandaag, morgen weer DA bellen.
Heb aan haar keeltje gevoeld en daar staat iets dik , weet niet of dat de schildklier is.
Ik heb het gevoel dat er wat mis zal gaan :cry:
Wat erg, heel veel sterkte toegewenst.
Ben er een beetje stil van eerlijk gezegd :cry:
 
Sterkte ja , ik wordt er echt moedeloos van , moet een beestje op die leeftijd dat ook nog allemaal meemaken.:cry:

Als ze vandaag 50 gram heeft gegeten , is het veel.
Snap alleen niet dat haar gewicht hetzelfde blijft , het gaat niet omhoog en ook niet omlaag.

Maar vandaag zie je gewoon dat het helemaal niet gaat.
Heb ook weer dwangvoeding gegeven en ze spuwt de helft er terug uit
Ze moet nog niet eens haar lievelingseten, heb ik ook weer geprobeerd.

Er moet toch iets anders zijn dan die giftige pillen.
Ik weet dat er Hill's y/d is, maar dan mag ze helemaal niets anders meer hebben, dan ook niets lekkers , en ze is enorm kieskeurig.

Morgen ga ik naar de DA, ze geeft wel niet meer over door die pilletjes, maar stel me de vraag of het wel allemaal goed is al die medicijnen.
 
Sterkte ja , ik wordt er echt moedeloos van , moet een beestje op die leeftijd dat ook nog allemaal meemaken.:cry:

Als ze vandaag 50 gram heeft gegeten , is het veel.
Snap alleen niet dat haar gewicht hetzelfde blijft , het gaat niet omhoog en ook niet omlaag.

Maar vandaag zie je gewoon dat het helemaal niet gaat.
Heb ook weer dwangvoeding gegeven en ze spuwt de helft er terug uit
Ze moet nog niet eens haar lievelingseten, heb ik ook weer geprobeerd.

Er moet toch iets anders zijn dan die giftige pillen.
Ik weet dat er Hill's y/d is, maar dan mag ze helemaal niets anders meer hebben, dan ook niets lekkers , en ze is enorm kieskeurig.

Morgen ga ik naar de DA, ze geeft wel niet meer over door die pilletjes, maar stel me de vraag of het wel allemaal goed is al die medicijnen.
Inderdaad moedeloos zou je er van worden dat begrijp ik heel goed.
Als ik het bericht lees dat ze wat gegeten heeft en weer rond loop, dan hoop ik dat het in een stijgende lijn zit maar een paar uur verder is het weer anders :-(
Ze zijn zo hulpeloos.
Hopelijk kunnen jullie vanacht een beetje slapen.
Sterke morgen bij de dierenarts.
 
Dank je wel Edwin , ik ga nu afsluiten en nog wat met haar bezig zijn , tot morgen.:sleep:
 
Dank jullie wel Mariska en Edwin.
Ik moet gewoon verder doen met de medicijnen van de da.
Ik moest andere gaan halen , maar die waren er niet , waarschijnlijk volgende week pas.

Ik was wel heel boos , ik vind het gewoon schandalig en was er helemaal niet goed van.
De assistentes en de dokters kunnen er ook niets aan doen , want ze krijgen opdracht van de baas,
Ik moest voor 1 pilletje 7.95 betalen om toe te komen tot de andere binnen zijn volgende week.

Kijken we bij Medpets de dierenapotheek , zien we juist dezelfde staan.
7.75 euro voor een doosje van 10 pilletjes, en heb het nagevraagd bij de da , en het zijn dus dezelfde.

Ja, zegt ze , als je een doosje neemt van 10 dan kost het bij ons 17 .95 euro.
Kunnen ze dat niet allemaal op voorhand zeggen , als ze weten dat het beestje dat altijd zal nodig hebben .

Neen , ze stoppen het liever in hun zakken , dat is je echt leeg zuigen.:mad:

Tirza heeft vandaag wel wat gegeten , maar niet echt veel, ik denk vandaag een 100 gram nat voer en een beetje brokken , waar ik al blij om ben .
 
Gelukkig dat Tirza wat heeft gegeten, elke brokje (nat of droog) dat ze zelf eet is heel goed.

En ja dat het bij medpets of medicanimal goedkoper is dan bij de da wist ik ook eerst niet maar nu wel.

Soms heb je wel een recept nodig van de da om het bij medpets of medicanimal te kunnen bestellen maar het meest kan men zo bestellen en veel goedkoper ook.

Ik wens iedereen een hele fijne avond en slaap lekker voor straks :)
 
Dank je wel Mariska voor je antwoord , zal ik bij Medicanimal ook eens kijken.
Je weet nooit , het gaat me alleen maar om de prijzen die ze durven stellen in een kliniek.

Zitten ze dan meer met het geld in dan met je dier stel ik me wel de vraag.
Wens je ook nog een hele fijne avond Mariska .

Ik ga ook zo afsluiten , mijn beestje nog haar medicijn geven en kijken of ze nog wat eten wil .
Tot morgen :sleep:
 
  • :happy-cat-emoji:
  • :cat-heart-eyes-emoji:
  • :smirk-cat-emoji:
  • :omg-cat-emoji:
  • :tear-cat-emoji:
  • :tear-from-one-eye-cat-emoji:
  • :angry-cat-emoji:
  • Havermout
  • :BC1
  • :BC2
  • :BC3
  • :BC4
  • :BC5
  • :BC6
  • :BC7
  • :BC8
  • :BC9
  • :BC10
  • :BC11
  • :BC12
  • :BC13
  • :BC14
  • :BC15
  • :BC16
  • :BC17
  • :BC18
  • :BC19
  • :BC20
  • :BC21
  • :BC22
  • :BC23
Back
Bovenaan Onderaan