Koffie en thee gezellig kletsen wie doet ermee

Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden
Tirza heeft de ganse nacht naast mij geslapen in bed, wat wel lang geleden is.
Normaal sliep ze altijd bij mij in een bolletje in mijn schoot en heeft ze nu terug gedaan.
Eten nog steeds niet , heb haar gisteren dwangvoer moeten geven , maar is heel moeilijk.
Deze morgen alweer niets gegeten.
Ze ziet me met schrik afkomen , het is gewoon geen optie en ga zo de DA bellen.
Ze zoekt toch een veilig plekje bij het vrouwtje op.
Ben benieuwd wat de DA gaat ondernemen.
Sterkte.
 
Heb deze morgen gebeld naar de DA, maar haar DA is er pas morgen , en ik wil niet telkens gaan wisselen van DA.
Ze heeft een heel klein beetje nat voer binnen, ook een heel klein beetje brokken, maar gewoonweg niet voldoende, dus word weer dwang voeren en wachten tot morgen , ik wordt gebeld door haar.
 
Heb deze morgen gebeld naar de DA, maar haar DA is er pas morgen , en ik wil niet telkens gaan wisselen van DA.
Ze heeft een heel klein beetje nat voer binnen, ook een heel klein beetje brokken, maar gewoonweg niet voldoende, dus word weer dwang voeren en wachten tot morgen , ik wordt gebeld door haar.
Dat vinden wij ook niks telkens een andere arts, wij gaan ook het lieft naar dezelfde DA toe.
 
Dat heb je nu eenmaal in een dierenkliniek, daar hebben ze allemaal hun dagen.
Dat het maar vlug morgen is nu , dan weten we wat we moeten doen.
Dat dwang voeren is ook niets voor dat beestje.
 
Hier is deze morgen een ongeluk gebeurd op de grote baan.
Een 7 jarig jongetje is daar bij om gekomen.
Hij reed met zijn zus voorop en de moeder er wat achteraan om naar school toe te gaan.
De vrachtwagen startte toen weer en het jongetje is er tegenaan gevlogen , was op slag dood.
Stel ik me toch de vraag of de moeder wel genoeg heeft opgelet op zo een gevaarlijk kruispunt.
Maar naar het schijnt deden ook de verkeerslichten het niet goed.
Dit moet verschrikkelijk zijn als je jouw eigen kind voor je ogen ziet omver rijden.
 
Ik ga er vandoor , nog een hele fijne avond verder en tot morgen. (y)
 
Hier is deze morgen een ongeluk gebeurd op de grote baan.
Een 7 jarig jongetje is daar bij om gekomen.
Hij reed met zijn zus voorop en de moeder er wat achteraan om naar school toe te gaan.
De vrachtwagen startte toen weer en het jongetje is er tegenaan gevlogen , was op slag dood.
Stel ik me toch de vraag of de moeder wel genoeg heeft opgelet op zo een gevaarlijk kruispunt.
Maar naar het schijnt deden ook de verkeerslichten het niet goed.
Dit moet verschrikkelijk zijn als je jouw eigen kind voor je ogen ziet omver rijden.
Bah verschrikkelijk om te lezen laat staan om mee te maken.
Een paar maanden geleden is hier in de buurt ook een kindje dood gereden

Het jongetje raakte zijn evenwicht kwijt op de fiets en vloog over een baan afscheiding tussen het fietspad en de rondweg.
 
Een goede morgen en nog voor iedereen een fijne dinsdag.

Hier gaat het wat beter met Tirza, heb ook de DA gebeld, en moet zo even verder doen met het pilletjes tegen misselijkheid.

Deze morgen heeft ze uit zichzelf brokken gegeten , en ook bijna een half zakje nat voer , alles nierdieet natuurlijk, moet zorgen dat haar nieren op peil blijven met de medicatie van de schildklier.

Maar ben al heel blij dat ze uit zichzelf nu wil eten , al is het maar met kleine porties, als ze maar eet. (y)
 
Een goede morgen en nog voor iedereen een fijne dinsdag.

Hier gaat het wat beter met Tirza, heb ook de DA gebeld, en moet zo even verder doen met het pilletjes tegen misselijkheid.

Deze morgen heeft ze uit zichzelf brokken gegeten , en ook bijna een half zakje nat voer , alles nierdieet natuurlijk, moet zorgen dat haar nieren op peil blijven met de medicatie van de schildklier.

Maar ben al heel blij dat ze uit zichzelf nu wil eten , al is het maar met kleine porties, als ze maar eet. (y)

Dat is al een pootje de goede richting op.
Elke hap die ze zelf eet is heel goed. (y)
Ik hoop dat Tirza zich de komende dagen weer lekker in haar vel gaat voelen en dan ook steeds meer zelfstandig gaat eten :)
 
Dank je wel Mariska , dat hopen we ook , al zijn het maar iedere keer kleine porties, weet dat die nierenvoeding meer calorieën heeft, wil ons meisje nog helemaal niet kwijt en doen alles wat we maar kunnen doen om haar nog een beetje gelukkig te maken.
 
Een goede morgen en nog voor iedereen een fijne dinsdag.

Hier gaat het wat beter met Tirza, heb ook de DA gebeld, en moet zo even verder doen met het pilletjes tegen misselijkheid.

Deze morgen heeft ze uit zichzelf brokken gegeten , en ook bijna een half zakje nat voer , alles nierdieet natuurlijk, moet zorgen dat haar nieren op peil blijven met de medicatie van de schildklier.

Maar ben al heel blij dat ze uit zichzelf nu wil eten , al is het maar met kleine porties, als ze maar eet. (y)
Beetje late reactie van mijn maar een fijne middag nog :whistle:
Fijn om te lezen dat het ietjes beter gaat, ik hoop op dit moment dat ze weer wat gegeten heeft uit zichzelf.
 
Een goede morgen en nog voor iedereen een fijne dinsdag.

Hier gaat het wat beter met Tirza, heb ook de DA gebeld, en moet zo even verder doen met het pilletjes tegen misselijkheid.

Deze morgen heeft ze uit zichzelf brokken gegeten , en ook bijna een half zakje nat voer , alles nierdieet natuurlijk, moet zorgen dat haar nieren op peil blijven met de medicatie van de schildklier.

Maar ben al heel blij dat ze uit zichzelf nu wil eten , al is het maar met kleine porties, als ze maar eet. (y)
Beetje late reactie van mijn maar een fijne middag nog :whistle:
Fijn om te lezen dat het ietjes beter gaat, ik hoop op dit moment dat ze weer wat gegeten heeft uit zichzelf.
 
Tweemaal Edwin een goede middag , dan moet het wel een hele goeie zijn :LOL:

Tirza eet in hele kleine stukjes van haar nat voer en eet ondertussen ook een paar brokjes uit zichzelf :happy:
 
Heb ik nu al twee maal hetzelfde bericht moeten verwijderen , anders stond het er drie keer.
Problemen met de server Edwin ?
 
Heb ik nu al twee maal hetzelfde bericht moeten verwijderen , anders stond het er drie keer.
Problemen met de server Edwin ?
Het bericht bleef maar in de edit modes staan en ik maar klikken en klikken hahaha uiteindelijk de browser opnieuw geopend en toe lukte het wel. Gelijk daarna pc afgesloten en niet meer gekeken. :happy::whistle:
Maar toch een hele goede middag :-)
 
Hihi , nu zeg je al 3 maal een goede middag Edwin , dit betekend echt dat je een hele mooie middag hebt gehad :LOL: :whistle:

Enne.....Tirza was daarjuist aan het rennen boven in de slaapkamers , wat is dat lang geleden, mijn dag zit alvast heel goed :happy::happy::happy:
 
Hihi , nu zeg je al 3 maal een goede middag Edwin , dit betekend echt dat je een hele mooie middag hebt gehad :LOL: :whistle:

Enne.....Tirza was daarjuist aan het rennen boven in de slaapkamers , wat is dat lang geleden, mijn dag zit alvast heel goed :happy::happy::happy:
Mijn goede middag wensen doen Tirza blijkbaar goed :-)
Dan gooi ik er nog maar een goede avond tegenaan :-P
 
Hihi , nu zeg je al 3 maal een goede middag Edwin , dit betekend echt dat je een hele mooie middag hebt gehad :LOL: :whistle:

Enne.....Tirza was daarjuist aan het rennen boven in de slaapkamers , wat is dat lang geleden, mijn dag zit alvast heel goed :happy::happy::happy:

Dat is goed nieuws, wat leuk dat Tirza alweer wat rond rent :)
Een hele fijne n goede avond toegewenst :D
 
  • :happy-cat-emoji:
  • :cat-heart-eyes-emoji:
  • :smirk-cat-emoji:
  • :omg-cat-emoji:
  • :tear-cat-emoji:
  • :tear-from-one-eye-cat-emoji:
  • :angry-cat-emoji:
  • Havermout
  • :BC1
  • :BC2
  • :BC3
  • :BC4
  • :BC5
  • :BC6
  • :BC7
  • :BC8
  • :BC9
  • :BC10
  • :BC11
  • :BC12
  • :BC13
  • :BC14
  • :BC15
  • :BC16
  • :BC17
  • :BC18
  • :BC19
  • :BC20
  • :BC21
  • :BC22
  • :BC23
Back
Bovenaan Onderaan