Slaaplekker en tot morgenNog een fijne avond , ik ga nog een rondje doen op mijn forum en dan sluit ik af , en duik mijn bedje in , tot morgen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Slaaplekker en tot morgenNog een fijne avond , ik ga nog een rondje doen op mijn forum en dan sluit ik af , en duik mijn bedje in , tot morgen![]()
Ook een goedemorgen, heel veel sterkte vandaag en zou zeggen ff lekker op de bank gaan liggen :)Een goede morgen en nog een fijne donderdag.
Hier weinig geslapen , de katten hebben mij enorm bezig gehouden , huppelen , springen, spinnen en ga maar door.![]()
Ff tijd voor een bakkie moet kunnen tochDaar heb ik weinig tijd voor Edwin , moet het forum ook draaiende houden.![]()
Het houd je lekker bezig :-)Die koffie die gaat er wel in tussendoor , maar is nu druk met de nieuwe opdrachten van gisteren, en morgen zijn er ook weer nieuwe![]()
Hopelijk laten ze je lekker slapen.Ik ga afsluiten na een slechte nacht , hoop dat onze twee deugnieten me deze nacht wat rust gunnen, want vandaag zij ze een hele dag buiten geweest , weet niet wat ze hadden , maar ze zijn vandaag wild geweest , niet te geloven, en die zij dan al wakker van deze morgen vanaf half 6 , tot morgen![]()
Een goede morgen, het zonnetje schijnt al heerlijk, het is nog een beetje fris maar we hebben bijna weekend.Een goede morgen en nog een fijne vrijdag, heerlijk geslapen , die twee kereltjes waren denk ik doodmoe van het rennen een ganse dag gisteren.![]()
Wat een verschrikkelijke verdrietige en spannende week zeg.Neen Edwin , helemaal niet , hele slechte week achter de rug met Tirza, lees je wel bij Medisch.
Ook donderdag met Enzo onze 6 maanden Britse langhaar ,in alle spoed naar de dierenarts geweest.
Die had iets op gegeten uit de tuin , maar weet bij god niet wat.
Hij was maar aan het slikken en ook aan het braken om het er uit te krijgen.
Werd erger en erger , dus DA gebeld , kon onmiddellijk komen.
In de keel gekeken , niets te zien , ik had hier thuis ook al water in gespoten en dan aan het keeltje wat gemasseerd , maar het water alleen vloog er terug uit.
De DA deed juist hetzelfde , geen nut dus , werd even mee genomen om zij keel beter te kunnen bekijken, en indien het nodig moest zijn , zou hij onder een korte narcose moeten.
Waar ik dus heel bang voor was omdat hij maar een paar uurtjes daarvoor nog maar had gegeten.
Er zat dus niets anders op dan onder narcose om beter te kunnen kijken.
Er werd niets gevonden , kreeg wel een prik van antibiotica , indien er toch wat ergens zou zitten , kon dit niet gaan ontsteken.
Dus al handen vol gehad met naar DA telkens te gaan.
Fijn om te lezen dat het weer goed gaat met EnzoDank je wel Edwin , met Enzo gaat het weer helemaal goed , er zat wel degelijk iets in de keel , maar wie zal het weten wat .
Hij eet graag van die grassoorten in de tuin , ik denk nog altijd dat daar wat van blijven steken is.
Dezelfde avond ging hij weer aan het eten en de dag erna , was hij weer de deugniet zelf.
Alleen nu afwachten met Tirza, dat is nu onze grootste zorg.
Goede morgen, jij ook een fijne maandag.Een goede morgen en nog een fijne maandag.
Voor wie moet werken , werkse![]()