Koffie en thee gezellig kletsen wie doet ermee

Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden
het sminken is wel heel erg leuk om te doen, en met de kleine spooktochten die wij organiseren voor bedrijven doe ik het wel samen met nog een collega van de organisatie maar met ons eigen grote spooktochten ,daar hebben wij ook mensen voor die ons goed kunnen grimeren en sminken,.:happy:
Er is een speciale topic over hobby;s misschien leuk om er eens wat meer over te vertellen?
Dit is mijn hobby
 
fijne avond 03.gif


Tot over een paar dagen.
Saphira wordt morgen gesteriliseerd, dus afhankelijk hoe het met haar gaat ben ik eerder of later terug.
Ik heb meer angst voor haar operatie dan mijn lieve kleine princesje, die heeft er totaal geen weet van.
Ik hoop dus dat morgen alles goed gaat tijdens en na de operatie.
 
Bekijk bijlage 3795

Tot over een paar dagen.
Saphira wordt morgen gesteriliseerd, dus afhankelijk hoe het met haar gaat ben ik eerder of later terug.
Ik heb meer angst voor haar operatie dan mijn lieve kleine princesje, die heeft er totaal geen weet van.
Ik hoop dus dat morgen alles goed gaat tijdens en na de operatie.
Heel veel sterkte morgen en wij zullen aan Saphira denken.
 
Goede morgen allemaal,
Met Saphira gaat alles prima , alsof er niks is gebeurd met haar.
Maar nu heb ik er een brompot erbij gekregen en nee het is niet brombeer Bones.
Die ruikt wel maar doet niet grommen, blazen of slaan.
Maar ooooh Dax wel, die gromt en blaast alsof ze een vreemdeling is.
Ik hoop dat hij hier snel over heen stapt en weer terug keert als een lief, zorgzaam teddybeertje zoals altijd.
Ik hou ze dus voorlopig goed in de gaten.
 
Goede morgen allemaal,
Met Saphira gaat alles prima , alsof er niks is gebeurd met haar.
Maar nu heb ik er een brompot erbij gekregen en nee het is niet brombeer Bones.
Die ruikt wel maar doet niet grommen, blazen of slaan.
Maar ooooh Dax wel, die gromt en blaast alsof ze een vreemdeling is.
Ik hoop dat hij hier snel over heen stapt en weer terug keert als een lief, zorgzaam teddybeertje zoals altijd.
Ik hou ze dus voorlopig goed in de gaten.
Hoi Mariska sorry voor de late reactie beetje druk de laatste tijd.
Wat fijn dat alles prima gaat met Saphira.
Heel veel beterschap voor Saphira.
 
Hoi Mariska sorry voor de late reactie beetje druk de laatste tijd.
Wat fijn dat alles prima gaat met Saphira.
Heel veel beterschap voor Saphira.

Hoi Edwin,
Geeft niet, iedereen heeft een persoonlijk leven en die gaat nu eenmaal voor :)
Saphira heeft sinds vandaag een bult bij haar operatie-gebied, volgens de DA is dat normaal.
Het mag niet rood en/of gevoelig worden, als dat wel het geval is gelijk bellen en komen.
Het is niet rood en ik mag er overheen wrijven en heel lichtjes betasten (ik doe dit heel voorzichtig).
En Saphira laat het toe dus nog geen direct zorgen maken (is vooral naar mezelf) , soms maak ik me te snel ongerust.
Maar ja ik ben dan zo iemand die liever 10 keer te vaak naar DA gaat terwijl het niks is dan ook maar 1 keer niet gaan terwijl het had gemoeten.
En brompotje Dax is nog steeds niet gewend aan zijn zusje, nadat ze de operatie heeft gehad, nog steed brommen en blazen :cry:
Ik had dit eigenlijk van Bones verwacht maar die doet helemaal niks, behalve af en dan wat snuffelen om er vervolgens strak naast haar te gaan liggen slapen o_O:confused::jawdrop:
Het is nu dus omgekeerd van wat het voor heen was :rolleyes: , maar ja hoe Dax nu reageert gaat vanzelf weer goed komen.

Door dat gebrom heb ik dus totaal niet kunnen slapen vannacht (n) Ga dus ook vandaag vroeg naar bedje toe , op de hoop dat brompotje er niet weer een potje van maakt met zijn gebrom de hele nacht door.

Nog een fijne avond iedereen.
 
Een goede morgen allemaal en voor iedereen nog een fijne donderdag

@ Lees dit nu pas Mariska :shame:, maar ik zou me niet teveel ongerust maken over Dax.
Tirza was ook altijd een paar dagen boos toen eentje van de katten naar de dierenarts had geweest.
Komt meestal door de reuk van een operatie , als die weg is , komt het vanzelf weer goed .
Gelukkig is alles helemaal goed gegaan met Saphira , en dat bultje trekt heus wel weg Mariska, is helemaal normaal bij een sterilisatie (y)
 
Een goede morgen allemaal en voor iedereen nog een fijne donderdag

@ Lees dit nu pas Mariska :shame:, maar ik zou me niet teveel ongerust maken over Dax.
Tirza was ook altijd een paar dagen boos toen eentje van de katten naar de dierenarts had geweest.
Komt meestal door de reuk van een operatie , als die weg is , komt het vanzelf weer goed .
Gelukkig is alles helemaal goed gegaan met Saphira , en dat bultje trekt heus wel weg Mariska, is helemaal normaal bij een sterilisatie (y)

Ik ben al eens eerder met Saphira bij de dierenarts geweest en toen roken de heren wel aan haar maar geen reactie. Net zoals ik wel eens met Dax of Bones bij de dierenarts ben geweest, ze ruiken aan diegene en geen reactie verder, ze snuffelen dan ook de hele vervoersbox maar ook verder geen reactie, behalve dan dat er altijd weer een in gaat liggen.
Ik heb altijd , zowel in de woonkamer als op de slaapkamer, een vervoersbox staan , open zonder deurtje, met een lekker kussentje of fleece-deken en daar liggen ze geregeld in te slapen :happy:

Ik denk zelf dat Dax zo reageert omdat Saphira nu veel langer bij de dierenarts is geweest en sterk naar de praktijk ruikt. De geur wordt steeds minder en minder en Dax zijn reactie ook, hij gromt en bromt niet .... gelukkig, hij blaast nog wel af en toe naar haar. Er zijn dus vorderingen :happy:
Ik heb dus vannacht een beetje kunnen slapen :P
 
Er zijn vorderingen :happy:
Dax reageert nog maar amper op Saphira
Nu komt het volgende probleem dat Bones te hevig met haar wil stoeien.
Dax nog niet maar ja, ik hou ze dus goed in de gaten dat het niet te hard gestoeid wordt,
anders haal ik ze nu gewoon echt uit elkaar. Ik wil niet dat bij mijn lieve Saphiertje haar wond
open gaat of inwendig iets gebeurd bij haar wond.
Ik weet het ik ben soms over bezorgd, maar ja wie is dat nou niet met zijn kinderen :)

Ik wens iedereen
fijne avond 03.gif


En voor straks alvast
good night 26.webp
 
Goede avond allemaal.
Ik lees net je verhaal @mariska31176 wij zijn ook altijd overbezorgd, beter overbezorgd dan dat je denk dat komt wel goed.
Beterschap voor de patiënt.

En zorg maar lekker voor haar.
 
Een goede morgen allemaal en nog een fijne vrijdag

Fijn te horen dat het al wat beter gaat met Dax , nu nog een beetje Bones in toom houden , die wil natuurlijk spelen, eerst goed de wonde laten genezen bij Saphira , succes met je kindjes Mariska.(y);)
 
@Edwin
Bones houdt zich nu rustig, want als hij te wild wil doen bij Saphira stop ik hem even in een box zodat hij wat afkoelt :P , heb ik eenkeer gedaan en hij houdt zich nu rustig :happy:
Dax is weer terug bij af :cry: weer grommen en blazen terwijl het gisteren zo goed ging.
Vannacht ging het weer niet , Dax heeft veel liggen grommen en mij daar mee ook "heerlijk" wakker houden. :dead
Vandaag gaat het wel, Dax deed af en toe blazen naar zijn zusje , niet grommen.
Ik hoop dat het vannacht toch weer beter gaat dat ik ook weer lekker mijn oogjes kan sluiten en vooral slapen zonder gegrom.
 
Goedemiddag allemaal,
Ik krijg geen hoogte van Dax, zo is hij heel lief voor Saphira, naast haar liggen en poetsen.
En zo gromt en blaast hij naar haar.
Vannachtis het half goed gegaan, het begon minder met grommen en blazen.
Halverwege was Dax weer stil, gelukkig maar kon ik ook even slapen :P
Maar ze lagen allebei op dezelfde plek als toen we naar bed gingen.
Dax lag vlakbij mijn hoofd op een dekentje en Saphira bij mij voeten in de buurt.
Bones lag op de krabton, die wil nog niet op bed liggen 's avonds als Saphira daar ook ligt.
En vanochtend lagen Bones en Saphira tegen elkaar en mij aan.
Bones met zijn hoofd bij mijn voeten, zijn achterpootjes bij mijn knieholte.
Saphira lag opgerold in mijn knieholte.
Was heerlijk warm :happy:
En Dax die lag tegen mijn borst aan gedrukt met zijn neus tegen mijn strottehoofd aan gedrukt om daar te likken/poetsen en zijn ene voorpootje om mijn nek heen, lekker heerlijk knuffelen. :love:
 
  • :happy-cat-emoji:
  • :cat-heart-eyes-emoji:
  • :smirk-cat-emoji:
  • :omg-cat-emoji:
  • :tear-cat-emoji:
  • :tear-from-one-eye-cat-emoji:
  • :angry-cat-emoji:
  • Havermout
  • :BC1
  • :BC2
  • :BC3
  • :BC4
  • :BC5
  • :BC6
  • :BC7
  • :BC8
  • :BC9
  • :BC10
  • :BC11
  • :BC12
  • :BC13
  • :BC14
  • :BC15
  • :BC16
  • :BC17
  • :BC18
  • :BC19
  • :BC20
  • :BC21
  • :BC22
  • :BC23
Back
Bovenaan Onderaan