Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Er is een speciale topic over hobby;s misschien leuk om er eens wat meer over te vertellen?het sminken is wel heel erg leuk om te doen, en met de kleine spooktochten die wij organiseren voor bedrijven doe ik het wel samen met nog een collega van de organisatie maar met ons eigen grote spooktochten ,daar hebben wij ook mensen voor die ons goed kunnen grimeren en sminken,.:happy:
Heel veel sterkte morgen en wij zullen aan Saphira denken.Bekijk bijlage 3795
Tot over een paar dagen.
Saphira wordt morgen gesteriliseerd, dus afhankelijk hoe het met haar gaat ben ik eerder of later terug.
Ik heb meer angst voor haar operatie dan mijn lieve kleine princesje, die heeft er totaal geen weet van.
Ik hoop dus dat morgen alles goed gaat tijdens en na de operatie.
Hoi Mariska sorry voor de late reactie beetje druk de laatste tijd.Goede morgen allemaal,
Met Saphira gaat alles prima , alsof er niks is gebeurd met haar.
Maar nu heb ik er een brompot erbij gekregen en nee het is niet brombeer Bones.
Die ruikt wel maar doet niet grommen, blazen of slaan.
Maar ooooh Dax wel, die gromt en blaast alsof ze een vreemdeling is.
Ik hoop dat hij hier snel over heen stapt en weer terug keert als een lief, zorgzaam teddybeertje zoals altijd.
Ik hou ze dus voorlopig goed in de gaten.
Hoi Mariska sorry voor de late reactie beetje druk de laatste tijd.
Wat fijn dat alles prima gaat met Saphira.
Heel veel beterschap voor Saphira.
Een goede morgen allemaal en voor iedereen nog een fijne donderdag
@ Lees dit nu pas Mariska :shame:, maar ik zou me niet teveel ongerust maken over Dax.
Tirza was ook altijd een paar dagen boos toen eentje van de katten naar de dierenarts had geweest.
Komt meestal door de reuk van een operatie , als die weg is , komt het vanzelf weer goed .
Gelukkig is alles helemaal goed gegaan met Saphira , en dat bultje trekt heus wel weg Mariska, is helemaal normaal bij een sterilisatie![]()