Koffie en thee gezellig kletsen wie doet ermee

Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden
good morning kugs kisses cats.webp
 
Fijne vrijdag allemaal. Geniet van de dag
 

Bijlagen

  • animaatjes-vrijdag-05404.webp
    animaatjes-vrijdag-05404.webp
    26,8 KB · Weergaven: 243
ben er weer :happy:ben een tijdje afwezig geweest door drukte i.v.m onze spooktocht:vamp: die we hebben gehad verdeeld over 2 avonden ... het waren super avonden , heel veel bange mensen 😷 , maar ben nu ook wel weer blij dat het wat rustiger is ,
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ben er weer :happy:ben een tijdje afwezig geweest door drukte i.v.m onze spooktocht:vamp: die we hebben gehad verdeeld over 2 avonden ... het waren super avonden , heel veel bange mensen 😷 , maar ben nu ook wel weer blij dat het wat rustiger is ,
Welkom terug :-)
Klinkt heel erg leuk, hebben jullie alle griezels zelf gemaakt?
 
Laatst bewerkt:
100001361537609pizapw1415465791.webp
Welkom terug :)
Klinkt heel erg leuk, hebben jullie alle griezels zelf gemaakt?
wij doen inderdaad alles zelf met de spooktocht , koelcellen bouwen ,doolhof bouwen enz noem het maar op .alleen wij zijn zelf allemaal de griezels :vamp: we hadden over beide vond verdeeld bijna 500 mensen die hem hebben gelopen
 
Bekijk bijlage 3791
wij doen inderdaad alles zelf met de spooktocht , koelcellen bouwen ,doolhof bouwen enz noem het maar op .alleen wij zijn zelf allemaal de griezels :vamp: we hadden over beide vond verdeeld bijna 500 mensen die hem hebben gelopen
Wow dit ziet er heel professioneel uit.
Super mooi gedaan is dit een uit de hand gelopen hobby?
Dit is niet zomaar een spooktocht :-)
Ik ben onder de indruk (y)
 
Wow dit ziet er heel professioneel uit.
Super mooi gedaan is dit een uit de hand gelopen hobby?
Dit is niet zomaar een spooktocht :)
Ik ben onder de indruk (y)
het is inderdaad een uit de hand gelopen hobby:LOL: maar super leuk om te doen. we zijn nu al weer bezig met vergaderen over volgend jaar wat we gaan doen enz.
elk jaar moet het anders worden opgebouwd om de mens goed bang te krijgen:nailbiting:
 
het is inderdaad een uit de hand gelopen hobby:LOL: maar super leuk om te doen. we zijn nu al weer bezig met vergaderen over volgend jaar wat we gaan doen enz.
elk jaar moet het anders worden opgebouwd om de mens goed bang te krijgen:nailbiting:
1 ding is zeker jullie hebben een flink aantal mensen de stuipen op het lijf gejaagd. Missie accomplished :-)
Zou je grimeren beroeps matig willen en kunnen doen?
 
1 ding is zeker jullie hebben een flink aantal mensen de stuipen op het lijf gejaagd. Missie accomplished :)
Zou je grimeren beroeps matig willen en kunnen doen?
het sminken is wel heel erg leuk om te doen, en met de kleine spooktochten die wij organiseren voor bedrijven doe ik het wel samen met nog een collega van de organisatie maar met ons eigen grote spooktochten ,daar hebben wij ook mensen voor die ons goed kunnen grimeren en sminken,.:happy:
 
  • :happy-cat-emoji:
  • :cat-heart-eyes-emoji:
  • :smirk-cat-emoji:
  • :omg-cat-emoji:
  • :tear-cat-emoji:
  • :tear-from-one-eye-cat-emoji:
  • :angry-cat-emoji:
  • Havermout
  • :BC1
  • :BC2
  • :BC3
  • :BC4
  • :BC5
  • :BC6
  • :BC7
  • :BC8
  • :BC9
  • :BC10
  • :BC11
  • :BC12
  • :BC13
  • :BC14
  • :BC15
  • :BC16
  • :BC17
  • :BC18
  • :BC19
  • :BC20
  • :BC21
  • :BC22
  • :BC23
Back
Bovenaan Onderaan