http://www.sjedbb.com/attachments/upload_2014-10-31_23-31-10-jpeg.3416/
Slaap lekker allemaal
Slaap lekker allemaal
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik zie toch echt I AM A BRITSE LANGHAAR staanGoedemiddag allemaal, nou de zomer is nu echt voorbij.
Zie ik trouwens links bij mijn avatar staan, I AM A RAGDOLL ??
Dat klopt niet helemaal I AM A BRITSE LANGHAAR moet dat zijn.![]()
Welkom terug :-)ben er weer :happy:ben een tijdje afwezig geweest door drukte i.v.m onze spooktocht:vamp: die we hebben gehad verdeeld over 2 avonden ... het waren super avonden , heel veel bange mensen, maar ben nu ook wel weer blij dat het wat rustiger is ,
wij doen inderdaad alles zelf met de spooktocht , koelcellen bouwen ,doolhof bouwen enz noem het maar op .alleen wij zijn zelf allemaal de griezels :vamp: we hadden over beide vond verdeeld bijna 500 mensen die hem hebben gelopenWelkom terug :)
Klinkt heel erg leuk, hebben jullie alle griezels zelf gemaakt?
Wow dit ziet er heel professioneel uit.Bekijk bijlage 3791
wij doen inderdaad alles zelf met de spooktocht , koelcellen bouwen ,doolhof bouwen enz noem het maar op .alleen wij zijn zelf allemaal de griezels :vamp: we hadden over beide vond verdeeld bijna 500 mensen die hem hebben gelopen
het is inderdaad een uit de hand gelopen hobbyWow dit ziet er heel professioneel uit.
Super mooi gedaan is dit een uit de hand gelopen hobby?
Dit is niet zomaar een spooktocht :)
Ik ben onder de indruk![]()
1 ding is zeker jullie hebben een flink aantal mensen de stuipen op het lijf gejaagd. Missie accomplished :-)het is inderdaad een uit de hand gelopen hobbymaar super leuk om te doen. we zijn nu al weer bezig met vergaderen over volgend jaar wat we gaan doen enz.
elk jaar moet het anders worden opgebouwd om de mens goed bang te krijgen:nailbiting:
het sminken is wel heel erg leuk om te doen, en met de kleine spooktochten die wij organiseren voor bedrijven doe ik het wel samen met nog een collega van de organisatie maar met ons eigen grote spooktochten ,daar hebben wij ook mensen voor die ons goed kunnen grimeren en sminken,.:happy:1 ding is zeker jullie hebben een flink aantal mensen de stuipen op het lijf gejaagd. Missie accomplished :)
Zou je grimeren beroeps matig willen en kunnen doen?