Koffie en thee gezellig kletsen wie doet ermee

Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden
good morning 02.webp


Fijne donderdag allemaal
 
Goedemorgen morgen allemaal, prettig weekend :-)
Even wat eten en dan trainen ff de beentjes bewegen :-P
 
Fijne zondag allemaal.
Lekker uitwaaien vandaag.
Vandaag is het alweer 9 jaar geleden dat wij afscheid genomen hebben van mijn mama :-(
 
Een goede morgen allemaal en voor iedereen nog een fijne maandag

@ Vergeten doe je niet Edwin , lees het pas van je moeder, diep in je hart zijn ze er nog en denk je aan de mooie momenten.
 
Goedemiddag allemaal, nou de zomer is nu echt voorbij.
Zie ik trouwens links bij mijn avatar staan, I AM A RAGDOLL ??
Dat klopt niet helemaal I AM A BRITSE LANGHAAR moet dat zijn. :giggle:
 
  • :happy-cat-emoji:
  • :cat-heart-eyes-emoji:
  • :smirk-cat-emoji:
  • :omg-cat-emoji:
  • :tear-cat-emoji:
  • :tear-from-one-eye-cat-emoji:
  • :angry-cat-emoji:
  • Havermout
  • :BC1
  • :BC2
  • :BC3
  • :BC4
  • :BC5
  • :BC6
  • :BC7
  • :BC8
  • :BC9
  • :BC10
  • :BC11
  • :BC12
  • :BC13
  • :BC14
  • :BC15
  • :BC16
  • :BC17
  • :BC18
  • :BC19
  • :BC20
  • :BC21
  • :BC22
  • :BC23
Back
Bovenaan Onderaan