Koffie en thee gezellig kletsen wie doet ermee

Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden
Ik heb al een kijkje gaan nemen Josje , hele mooie foto's staan er van je katten (y)

maandag 14.webp

een hele goede morgen. zeker met dit zonnetje (y)

Een goede morgen allemaal en voor iedereen nog een fijne maandag , en we krijgen een mooie dag , wat willen we nog meer .

Alleen heb ik van Tirza een goeie krab in mijn gezicht gehad , maar ja , hoort er ook weer bij , weet zeker dat het door die medicijnen komt , die maken haar ook agressief .

Een goede morgen allemaal en voor iedereen nog een fijne maandag , en we krijgen een mooie dag , wat willen we nog meer .

Alleen heb ik van Tirza een goeie krab in mijn gezicht gehad , maar ja , hoort er ook weer bij , weet zeker dat het door die medicijnen komt , die maken haar ook agressief .

Oeps dat kan zeer doen. wel goed ontsmetten

Doe ik Josje , ze komt wel niet buiten , maar bij het minste krabbetje ontsmet ik , is altijd mijn gewoonte geweest , was juist van neus tot aan de lip , was goed aan het bloeden , komt er ook vuil mee , indien er vuil zou in zitten.

Maar heb in mijn leven al heel veel krabben gehad , ook door kittens die mijn blote benen opsprongen, dus kan wel tegen een stootje :LOL:;)

Ja ken het. hier ook al vele halen gehad en idd van kittens die je benen openhalen omdat ze het zo leuk vinden om erin te klimmen. Ben een tijdje terug door een moederpoes helemaal opengehaald, Er zat een kitten van haar klem en die schreeuwde zo hard en ik wou hem redden en zij dacht dat ik hem pijn deed dus kreeg ik de volle laag. Nou dat deed zo`n pijn. maar kon niet boos worden op haar hoor, Zij wou puur haar kleintje redden. Maar er waren mensen die naar mij keken en dachten dat ik mishandeld was, zo erg zag ik er uit.

Ja Josje , ik kan er ook niet kwaad op zijn , ik weet ook dat het bij Tirza komt door haar ziekte en die rot medicijnen, moet haar ook steeds dwang voeren en merk dat het steeds moeilijker wordt de laatste dagen , had zo een goede hoop.

• :happy-cat-emoji:
  • :cat-heart-eyes-emoji:
  • :smirk-cat-emoji:
  • :omg-cat-emoji:
  • :tear-cat-emoji:
  • :tear-from-one-eye-cat-emoji:
  • :angry-cat-emoji:
  • Havermout
  • :BC1
  • :BC2
  • :BC3
  • :BC4