daytir
Ik hou van katten
Daarom zit je hier ook met piep ogen en te gapen 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hihi jij hebt het getroffen met je kanjers.Mijn geheim is dat ik alleen ben met mijn 3 lieverds en een lekker 2 persoonsbed heb :p
plek genoeg voor iedereen om lekker te liggen
Zo liggen we met zijn 4-tjes op bed en een aantal uur later alleen dan weer met Dax al dan niet met Saphira. En in de ochtend liggen we weer met zijn 4-tjes op bed.
Als ze niet op bed liggen hebben ze plek genoeg op 1 grote krabpaal met 2 ligmandjes en tonnetje en 1 krabton met 4 ligplekken, plek genoeg voor ze om ergens te gaan liggen, en soms liggen ze gewoon op de grond niet al te ver van elkaar :p en meestal is dat direct naast het bed waar ik uit bed stap dus als ik er 's nachts uit moet naar de wc moet ik altijd uitkijken waar ik mijn voeten neer zet :wideyed:![]()
Hihi jij hebt het getroffen met je kanjers.
Wij hebben ook een heerlijk bedje maar zijn opzoek naar het geheim.
Slaap lekker voor straks en tot morgen, nogmaals dank je wel voor het maken van de award.Ik ga er vandoor, nog een fijne avond verder en tot morgen , morgen ben ik later, we moeten even weg![]()
Waarschijnlijk hebben ze gisteren het verhaaltje gelezen van ons over het vroeg wakker zijn,Nee niet echt, bij mij waren alle 3 druk bezig tot diep in de nacht, nog nooit meegemaakt.
Ze waren vanaf 20:00 uur al druk en dat tot na 1 uur
Ikga vanmiddag dus lekker een dutje doen :p