Ze zoekt toch een veilig plekje bij het vrouwtje op.Tirza heeft de ganse nacht naast mij geslapen in bed, wat wel lang geleden is.
Normaal sliep ze altijd bij mij in een bolletje in mijn schoot en heeft ze nu terug gedaan.
Eten nog steeds niet , heb haar gisteren dwangvoer moeten geven , maar is heel moeilijk.
Deze morgen alweer niets gegeten.
Ze ziet me met schrik afkomen , het is gewoon geen optie en ga zo de DA bellen.
Ben benieuwd wat de DA gaat ondernemen.
Sterkte.