Een kitten kopen

Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden

Edwin

Beheerder
Medewerker
Beheerder
Een kitten is leuk.
Een jonge kat is vrolijk, aanhalig, speels en is de wereld aan het ontdekken, en ja dat ziet er grappig uit.

Maar!

Lees hieronder verder voor het advies.

Laatst bewerkt:
tja meningen verschillen. En soms moet je al eens water bij de wijn doen en zorgen dat je geen ruzie maakt he. :)

In ieder geval als het een gezond mooi meisje is zal het hier graag gezien worden :D dat weet je he ;)

Op 6 weken mag ze gaan voor een röntgenfoto. Dat hebben we de 2 vorige keren ook laten nemen.

Bij een rontgen kunnen ze zeggen hoeveel kittens maar niet of ze leven en hoe oud ze zijn
bij een echo : vanaf 21 dagen en beste op 35 dagen kunnen ze zien of ze drachtig is, maar niet hoeveel kittens

Het is wikken en wegen. Ik weet het liefst aan hoeveel ik me mag verwachten zodat ik niet in paniek schiet van er komt er nog eentje of er gaat iets mis of komt er nog iets,... ik ken mijn eigen. :)

De 2 zouden ook gaan, maar dat is dan teveel met haar rondlopen, auto in, uit, wachten, dierenarts, op haar zij,... op een korte periode, ik laat ze liever zo veel mogelijk met rust nu. :) En zoveel dagen extra wachten is het nu ook niet. :) 5 weken ofwel 6 weken. :)

Zal in de week van 24 maart dan zijn dat we gaan voor haar fotoke.
oké, de week van de 24ste, dan kan ik nog efkes wachten met je lastig vallen en zeuren om meer nieuws:c

Ik hoop op allemaal gezonde kittentjes :D en op 1 lynx meisje en 1 lynx jongen maar Britta gaar wel specifieker moeten zijn voor mijn kaarsjes en mijn wensen :D
Blue mink lynx, blue lynx (mitted/bicolor)
Seal mink lynx, seal lynx (mitted/bicolor)
ik durf nu ook weer niet té ver gaan hé Maité, het is al super de super mocht Snoesje al van de eerste keer zwanger zijn, én minstens een jongetje krijgen dat dan nog een lynxje zou zijn, ...
meer ga ik echt niet vragen. tenzij mss toch liever geen bicolor? en mss toch geen mink bij de lynx? kwestie van echt geen tweede Merlijntje te hebben, ik vind mijn klein tovenaartje (hoewel, vandaag is hij zes maand en weegt hij 4,8 kilo, het kleine is er nu wel vanaf) zo een uniek en perfect wezentje dat ik liever een andere kleurschakering dan seal mink lynx mitted zou hebben.
denk ik. tot het zover is. dan ga ik smelten bij alle kittens.maar goed, specifiek voor de kaarsjes en de wensen:
  1. dat Snoesje zalig zwanger mag zijn van de eerste keer
  2. dat de zwangerschap en de bevalling voorspoedig verlopen
  3. dat alle kittens gezond en wel ter wereld komen
  4. dat er een jongetje bij is
  5. een lynx jongetje
  6. liever niet seal mink en liever geen bicolor
  7. puntje nummer 6 hoeft eigenlijk niet, zolang alles maar goed is met mama en kittens. wie ben ik om het uiterlijk van mijn volgend dolletje te willen dicteren hé

dus 1 blue lynx mitted mannetje en 1 blue lynx bicolor meisje :D ik zal al beginnen hopen (grapje)

Ik denk dat we al zullen blij zijn als er gezonde mannetjes en meisjes uitkomen :)

• :happy-cat-emoji:
  • :cat-heart-eyes-emoji:
  • :smirk-cat-emoji:
  • :omg-cat-emoji:
  • :tear-cat-emoji:
  • :tear-from-one-eye-cat-emoji:
  • :angry-cat-emoji:
  • Havermout
  • :BC1
  • :BC2
  • :BC3
  • :BC4