Anja M.
Kompleet gek van katten
Ben benieuwd wat daar uit komt, hebben ze wel gezegd dat er iets veranderd is aan het voer ?Heb deze morgen met de fabrikant van Tinlo barf gebeld , heb gemeld dat ik ook problemen heb met het geven van dit voer.
Deze morgen diarree bij mijn oudje van een beetje dat ik er had in gedaan , ook overgeven en mijn 2 Britten die het niet willen.
Heb gezegd dat ik al veel klachten heb gelezen over Tinlo , en dat mensen overstappen naar andere voeding.
Ook dat er bij sommigen een vreemde reuk aan zit.
Ook gemeld dat ik dit ook niet meer neem, zolang ik nog klachten hierover hoor, dat ik betaal voor goede voeding voor mijn dieren.
Ze gaan het helemaal onderzoeken wat er is gebeurd en ik hoor het nog wel.
Wou dit toch even melden.
Hier laten ze het staan, Ayunda heeft een beetje ervan gegeten maar Khalida eet het helemaal niet meer.