1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Bezoeker wist je dat het forum ook beschikbaar is in een donkere variant!

Klik links onderaan op Lichte kat en selecteer de Zwarte kat.

Medisch Vlooien druppels van Pet Star let op!

Discussie in 'Insecten, Teken, vlooien, wormen etc' gestart door Edwin, 20 sep 2014.

1. kitten's

kitten's Kitten

Ik was de kleden uit in de wasmachine met soda en wasmiddel. ik merk nooit dat er soda achter blijft op de kleden. De omgeving maak ik na het schoonmaken met soda (soda wel oplossen in warm of kokend water, in de wasmachine hoef je het niet eerst op te lossen) wel schoon met schoon water.

2. Catherine

Catherine Moderator Medewerker Moderator

Hoe komt het dat je zo vaak last hebt van vlooien, wij wonen op de buiten, mijn katten komen in de tuin en nooit last ervan. Teken dat ze toch ergens blijven overwinteren in u huis. Mss eens stomen en vooral tegen plinten en kieren... en wat niet gewassen kan worden paar dagen in een zak in de vriezer leggen..

3. kitten's

kitten's Kitten

Zelf woon ik buitenaf op een boerderij, honden en katten nemen vaak de vlooien mee vanuit het bos of uit het de schuur. En zodra je 1 vlo in huis hebt die eitjes legt heb je snel je hele huis er mee vol. Aangezien ik die ene vlooi moeilijk kan bestrijden ben ik sinds vorig jaar begonnen om de eitjes te bestrijden (zonder chemise middelen op de dieren te gebruiken). En sinds dien geen enkele vlooien plaag meer gehad.

Deel Deze Pagina