Wat is er Nieuw?

Mama poes Balou en kittens

Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden

Merel

Kat
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
Hallo,

Mijn naam is Merel en ben de trotse bediende van Balou, Storm en sinds 3 weken 3 schattige kittens. Dit is mijn 1e nestje dus alles is nieuw voor mij nu heb ik een vraagje waar ik graag jullie advies en/of antwoord op zou willen hebben. Om de paar dagen sleept Balou (de mama) de kittens uit het nestje en legt ze op de vloer. Ben al veranderd van plek en dat is ff goed gegaan nu is ze terug begonnen ff ter info een van de kittens had een ontstoken oogje en dat moet ik wel behandelen kan dit de reden zijn??
Hopelijk kan iemand mij helpen
 
Hoe gaat het nu met de kittens?
Ik heb je pb gestuurd.
Hey,

Kittens gaan goed lopen al rond en maken mama en papa zot willen alleen nog geen vast voedsel ik heb 2 katertjes en 1 poesje. Het poesje is zwart/wit en 1 katertje ook, andere katertje is volledig zwart en is de rustigste van de drie. Ik woon in Edegem.

Groetjes
 
Hey,

Kittens gaan goed lopen al rond en maken mama en papa zot willen alleen nog geen vast voedsel ik heb 2 katertjes en 1 poesje. Het poesje is zwart/wit en 1 katertje ook, andere katertje is volledig zwart en is de rustigste van de drie. Ik woon in Edegem.

Groetjes
Btw ze zijn 17 februari geboren en mogen eind april weg
 
Die mevrouw zoekt een tortie kitten.
Maar stuur me maar fotootjes door wie wat is en dan zien we wel verder of ze nog interesse heeft.
 
Kan je me fotootjes sturen van elk apart en ook nr waar ze u eventueel kunnen contacteren
 
Ja hoor heb ze gekopieerd, en als ik zie dat er mensen interesse in kitten heb stuur ik ze de info met foto's door via pb.
Ik heb het nu aan 1 vrouw door gegeven.
 
Castreren Steriliseren gebeurd in België bij fokkers vaak op 12 weken, dan brengen ze moeder met de kittens naar de dierenarts er voor (heb zelf twee kittens van een fokker in België) en dan kun je de kittens met 13/14 weken laten verhuizen, dat is een beetje zoals het in de praktijk gaat.
 
ik heb meerdere u nr doorgegeven, laat weten of ze nog ter adoptie zijn en welke? Anders blijf ik u nr niet doorgeven.
 
Daar ik geen reactie meer krijg laat ik het voor wat het is. Stuur niemand meer door.
 
Waar staat de mand waar de kittens in liggen?
Mamapoes ligt graag op kalme plaats niet in de living waar bv veel heen en weer geloop is en Storm rond loopt.
Liggen ze in een doos die mss koud aanvoelt?
Poezen verslepen regelmatig de kittens om ze elders te zetten legt ze ze gewoon op de koude vloer of wil ze ze op een ander plekje leggen?
Het ontstoken oogje kan geen aanleiding zijn tot slepen met haar kittens, moest er iets echt mis zijn met het kitten bv dan laat ze het links liggen in de mand. Eten de kittens goed?
Ze legt ze op de koude laminaat
 
  • :happy-cat-emoji:
  • :cat-heart-eyes-emoji:
  • :smirk-cat-emoji:
  • :omg-cat-emoji:
  • :tear-cat-emoji:
  • :tear-from-one-eye-cat-emoji:
  • :angry-cat-emoji:
  • Havermout
  • :BC1
  • :BC2
  • :BC3
  • :BC4
  • :BC5
  • :BC6
  • :BC7
  • :BC8
  • :BC9
  • :BC10
  • :BC11
  • :BC12
  • :BC13
  • :BC14
  • :BC15
  • :BC16
  • :BC17
  • :BC18
  • :BC19
  • :BC20
  • :BC21
  • :BC22
  • :BC23
Back
Bovenaan Onderaan