Puk
Ik hou van katten
en dan optijd ff bakje koffie drinken in het zonnetje.
Volgens mij kun je gedachtes van me lezen. Beentjes omhoog, bakje erbij!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
en dan optijd ff bakje koffie drinken in het zonnetje.
Volgens mij kun je gedachtes van me lezen. Beentjes omhoog, bakje erbij!
Ik ook heb 4 kante ogen gekregen :-PGa ik seffens ook even doen Puk.
Vind het logo zo veel beter, en iedereen kan zien dat hij welkom is, de meesten dachten dat het alleen voor raskatten was, dus dit is veel beter.
Dank je wel, missie geslaagd?Vind het logo zo veel beter, en iedereen kan zien dat hij welkom is, de meesten dachten dat het alleen voor raskatten was, dus dit is veel beter.
Ja denk het wel, zal de browser cache wel zijn CTRL F5 drukken.Ben ik nou blind want ik zie geen nieuw logo! Misschien tijd voor een bril![]()
Zeg het dan maar dat dat niet zo is , iedereen is welkom :)Inderdaad de meesten denken dat het alleen maar om een ragdoll forum gaat als ik eens pols.
Waar zie jij dan nog ragdoll forum staan? dat moet overal weg zijn.Ja gaan we ook doen.
Als ik bvb de link overtrek en dan op mijn fb pagina plaats dan komt er ragdoll-forum met een beetje uitleg erbij erbij...Misschien dat
dat kan veranderd worden?
Ipv Ragdoll forum in bvb informatief kattenforum...??
Slaaplekker en goedemorgen :)Gaan mijn britjes nog een laatste hapje voeren en dan naar mijn bedje toe.
Slaap ze.
Bekijk bijlage 4439
@Puk is het gelukt zie je de nieuwe stijl?Ja denk het wel, zal de browser cache wel zijn CTRL F5 drukken.
Fijne middag iedereen, en Choeke veel plezier met inpakken nog. Moeten we je wat aanmoedigen?:p