Koffie en thee gezellig kletsen wie doet ermee

Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden
Vind het logo zo veel beter, en iedereen kan zien dat hij welkom is, de meesten dachten dat het alleen voor raskatten was, dus dit is veel beter.
 
Vind het logo zo veel beter, en iedereen kan zien dat hij welkom is, de meesten dachten dat het alleen voor raskatten was, dus dit is veel beter.

Inderdaad de meesten denken dat het alleen maar om een ragdoll forum gaat als ik eens pols.
 
Ja gaan we ook doen.
Als ik bvb de link overtrek en dan op mijn fb pagina plaats dan komt er ragdoll-forum met een beetje uitleg erbij erbij...Misschien dat
dat kan veranderd worden?

Ipv Ragdoll forum in bvb informatief kattenforum...??
 
Gaan mijn britjes nog een laatste hapje voeren en dan naar mijn bedje toe.
Slaap ze.


10702094_773921479331778_8957343612442065221_n.webp
 
Ja gaan we ook doen.
Als ik bvb de link overtrek en dan op mijn fb pagina plaats dan komt er ragdoll-forum met een beetje uitleg erbij erbij...Misschien dat
dat kan veranderd worden?

Ipv Ragdoll forum in bvb informatief kattenforum...??
Waar zie jij dan nog ragdoll forum staan? dat moet overal weg zijn.
 
  • :happy-cat-emoji:
  • :cat-heart-eyes-emoji:
  • :smirk-cat-emoji:
  • :omg-cat-emoji:
  • :tear-cat-emoji:
  • :tear-from-one-eye-cat-emoji:
  • :angry-cat-emoji:
  • Havermout
  • :BC1
  • :BC2
  • :BC3
  • :BC4
  • :BC5
  • :BC6
  • :BC7
  • :BC8
  • :BC9
  • :BC10
  • :BC11
  • :BC12
  • :BC13
  • :BC14
  • :BC15
  • :BC16
  • :BC17
  • :BC18
  • :BC19
  • :BC20
  • :BC21
  • :BC22
  • :BC23
Back
Bovenaan Onderaan