Prettig weekend allemaal.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Prettig weekend, hoe gaat het met de dame en heren?Prettig weekend allemaal.
Prettig weekend, hoe gaat het met de dame en heren?
De rust is wedergekeerd fijn om te lezen.Met mijn prinsesje en prinsjes gaat het prima.
Ze rennen, stoeien en slapen weer heerlijk met elkaar.
En Bones en Saphira zijn weer zoals voorheen Bones blaast weer heerlijk naar haar en slaat haar (lichtjes) als ze dichtbij komt MAAR ze slaat terug valt hem aan. Ze is zeker geen lief prinsesje als ze aan het stoeien zijn, ze staat haar mannetje :p Maar als ze bij mij ligt is ze een heel lief schattig meisje, mijn meissie :happy:
Al met al het gaat uitstekend hier :p
En hoe gaat het bij jullie @Edwin ?
Om jaloers op te worden he? Btw SjEd is een hij :-)wat heerlijk ligt ze erbij
Oeps foutjewat heerlijk ligt ze erbij
Hoi @Josje namens iedereen heel heel veel sterkte en beterschap toegewenst.Wil nog even melden dat ik maar weinig hier op het forum ben wegens ziekte. In januari wordt ik geopereerd en zal 6 weken in een gipsvoet zitten, wie weet kan ik dan weer wat meer aanwezig zijn.
Rest mij om iedereen hele fijne feestdagen te wensen een een liefdevol 2015
Groetjes Josje
Bekijk bijlage 3865
Heerlijk zoals hij kan liggen en nee hij snurkt niet@Edwin
die SjEd ligt daar heerlijk, ik wou dat ik zo kon gaan liggen maar dan wel bij mijn schatjes :p
Ook namens SjEd, Sjan en mijzelf hele fijne kerstdagen :-)
Voor jullie het zelfde toegewenst.Voor iedereen een heel gelukkig en gezond 2015
![]()