Koffie en thee gezellig kletsen wie doet ermee

Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden
Prettig weekend, hoe gaat het met de dame en heren?

Met mijn prinsesje en prinsjes gaat het prima.
Ze rennen, stoeien en slapen weer heerlijk met elkaar.
En Bones en Saphira zijn weer zoals voorheen Bones blaast weer heerlijk naar haar en slaat haar (lichtjes) als ze dichtbij komt MAAR ze slaat terug valt hem aan. Ze is zeker geen lief prinsesje als ze aan het stoeien zijn, ze staat haar mannetje :P Maar als ze bij mij ligt is ze een heel lief schattig meisje, mijn meissie :happy:
Al met al het gaat uitstekend hier :P

En hoe gaat het bij jullie @Edwin ?
 
Met mijn prinsesje en prinsjes gaat het prima.
Ze rennen, stoeien en slapen weer heerlijk met elkaar.
En Bones en Saphira zijn weer zoals voorheen Bones blaast weer heerlijk naar haar en slaat haar (lichtjes) als ze dichtbij komt MAAR ze slaat terug valt hem aan. Ze is zeker geen lief prinsesje als ze aan het stoeien zijn, ze staat haar mannetje :p Maar als ze bij mij ligt is ze een heel lief schattig meisje, mijn meissie :happy:
Al met al het gaat uitstekend hier :p

En hoe gaat het bij jullie @Edwin ?
De rust is wedergekeerd fijn om te lezen.
Hier gaat alles gewoon zijn gangetje SjEd ligt als wij op de bank hangen lekker op de hokker in zijn heerlijk zachte kussen lekker opgerold.
Nog 4 dagen werken en dan zit het er op voor dit jaar, de laatste weken waren extreem druk.
1 voordeel de dagen vliegen voorbij.

En heb je de kerstboom al staan?
 
Kijk @mariska31176 zo ziet dat er dan uit :-)
2014-12-14 09.25.25.webp
 
Wil nog even melden dat ik maar weinig hier op het forum ben wegens ziekte. In januari wordt ik geopereerd en zal 6 weken in een gipsvoet zitten, wie weet kan ik dan weer wat meer aanwezig zijn.

Rest mij om iedereen hele fijne feestdagen te wensen een een liefdevol 2015
Groetjes Josje
10387462_796181910439271_3703945314472912541_n.webp
 
Wil nog even melden dat ik maar weinig hier op het forum ben wegens ziekte. In januari wordt ik geopereerd en zal 6 weken in een gipsvoet zitten, wie weet kan ik dan weer wat meer aanwezig zijn.

Rest mij om iedereen hele fijne feestdagen te wensen een een liefdevol 2015
Groetjes Josje
Bekijk bijlage 3865
Hoi @Josje namens iedereen heel heel veel sterkte en beterschap toegewenst.
Fijne feestdagen en een Gelukkig Nieuwjaar en een goed herstel.
 
Laatst bewerkt:
Hoi @daytir
Dat is nog eens een mooie kerstkaart.
Voor jullie ook hele fijne kerstdagen en heel veel geluk en gezondheid in het nieuwe jaar.
 
  • :happy-cat-emoji:
  • :cat-heart-eyes-emoji:
  • :smirk-cat-emoji:
  • :omg-cat-emoji:
  • :tear-cat-emoji:
  • :tear-from-one-eye-cat-emoji:
  • :angry-cat-emoji:
  • Havermout
  • :BC1
  • :BC2
  • :BC3
  • :BC4
  • :BC5
  • :BC6
  • :BC7
  • :BC8
  • :BC9
  • :BC10
  • :BC11
  • :BC12
  • :BC13
  • :BC14
  • :BC15
  • :BC16
  • :BC17
  • :BC18
  • :BC19
  • :BC20
  • :BC21
  • :BC22
  • :BC23
Back
Bovenaan Onderaan