Koffie en thee gezellig kletsen wie doet ermee

Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden
good night 02.webp
 
Goede morgen allemaal iedereen lekker geslapen en schoentje gezet?
 
@Edwin
de jonge dame doet het goed , de bult wordt kleiner, de 2 wondjes worden ook kleiner
ik vertrouw alleen Bones niet , om hun alleen achter te laten
hij heeft, sinds ze geholpen is, parings drang o_O
daarvoor was het wel eens stoeien maar niet haar in de nek grijpen en erop klimmen om te paren
dit doet meneer dus wel sinds ze dus op 11 november gecastreerd is, hij is echt compleet het pad kwijt
en ik begrijp het dus nu ook al helemaal niet meer :confused:

dus als ik nu weg moet "sluit" ik mijn meisje op in de 2 grote vervoersboxen* die aan elkaar geknoopt zitten, zodat Bones er niet in kan en Saphira er niet uit, zo zit ze toch veilig als ik even boodschappen ben doen of naar de fysio

* 2 grote vervoersboxen voor katten tot 15 kilo, afmeting elk: 60 x 40x 38 cm
de witte rekjes heb ik de ene kant in de ene vervoersbox gedaan en de andere kant in de andere, en het witte rekje van de kleine vervoersbox er aan geknopt met een plank met iets zwaars erboven zodat deze dicht blijft
ze heeft dus een ruimte van 140 x 40 x 38 cm (lxbxh) in de ene box kan ze lekker slapen want daar ligt een kussen, in de andere staan brokjes en water

ik doe dit echt helemaal niet graag , maar ik wil niet dat Bones haar iets aandoet als ik er niet ben
ik hoop echt dat Bones zijn verstand weer snel terug krijgt en dat ze gewoon met zijn 3tjes vrij kunnen rond lopen in de woonkamer/keuken als ik er niet ben zoals als voorheen
want Saphira zit dan wel in de vervoersboxen in de woonkamer/keuken samen met Bones en Dax, want ik wil haar niet helemaal alleen in de slaapkamer achterlaten en de jongens beneden, zo zijn ze toch met zijn 3tjes

dan kan je zeggend an doe je Bones daar toch in, nou ik heb ook nog Dax en die wil nu al te wild stoeien met haar en dat vertrouw ik dus niet als ik er niet ben, ik wil niet dat mijn meissie iets overkomt met haar wondjes, dat deze per ongeluk open gaan tijdens het stoeien, ik hou ze dus echt goed in de gaten als ik er ben en ze zijn aan het stoeien dat het niet te wild er aan toe gaat

deze constructie heb ik maar 1 keer gebruikt van de week toen ik naar de huisarts moest en daarna gelijk naar de fysio, was ongeveer 90 minuten weg , bij thuiskomst heb haar toen er gelijk weer uitgehaald en lekker geknuffeld
voorlopig blijf ik ook lekker thuis de komende dagen, hoef pas volgende week woensdag weer weg
en ik zie wel hoe ze tot die tijd met elkaar omgaan of ik mijn Saphira dan weer in deze constructie moet doen of niet, ik hoop echt van niet
 
Een goede morgen allemaal en een heel fijn weekend , heel weinig tijd

Zo te lezen gaat het nog niet echt goed Mariska, hopelijk gaat het de komende dagen toch een beetje beter, uit elkaar halen is denk ik ook niet de echte optie , heb je dit al gevraagd aan de da wat er aan de hand zou kunnen zijn ?
 
Zo hehe eindelijk weekend.
Drukke week achter de rug nog een paar weken en dan hopelijk weer wat meer regelmaat.
@daytir hoe gaat het met je?
Iedereen een prettig weekend.
 
@daytir - de da heeft gezegd dat het vanzelf over moet gaan, het kan niet de hormonen zijn want Bones is gecastreerd en zou dit gedrag dus eigenlijk niet eens moeten tonen. Met andere woorden dat heb ik weer een rare gecastreerde kater
laff3.gif

Het word nu gelukkig wel minder :) en Saphira kan hem nu ook meer van zich af slaan nu de operatie wond goed is genezen. Alleen die bult nog , maar ja die verdwijnt ook vanzelf. Het gaat dus de goede kant op.

Ik wens iedereen een hele fijne zaterdagavond en ook alvast een fijne zondag :)
 
Met mij gaat het zo en zo Edwin , het is nog altijd een lege plek , dat heeft zijn tijd nodig , dank je wel.:)

Die bult gaat wel weg Mariska , is een dubbele naad binnenin eentje en dan de buitenkant, dus geen zorgen om maken.
Fijn te horen dat het al wat beter gaat tussen je kindjes (y)
 
een goede morgen en nog een fijne dinsdag.
Heel weinig tijd nu , kerst staat open en moest dringend lessen bij schrijven.
Heb er 9 geschreven , dus even stop , maar het is altijd druk deze maand door de lessen en de opdrachten.(y)
 
  • :happy-cat-emoji:
  • :cat-heart-eyes-emoji:
  • :smirk-cat-emoji:
  • :omg-cat-emoji:
  • :tear-cat-emoji:
  • :tear-from-one-eye-cat-emoji:
  • :angry-cat-emoji:
  • Havermout
  • :BC1
  • :BC2
  • :BC3
  • :BC4
  • :BC5
  • :BC6
  • :BC7
  • :BC8
  • :BC9
  • :BC10
  • :BC11
  • :BC12
  • :BC13
  • :BC14
  • :BC15
  • :BC16
  • :BC17
  • :BC18
  • :BC19
  • :BC20
  • :BC21
  • :BC22
  • :BC23
Back
Bovenaan Onderaan