Koffie en thee gezellig kletsen wie doet ermee

Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden
Bedankt :) Eerst mezelf eens door deze dag heen slepen, ben nu al zenuwachtig haha.. Heb gelukkig een hoop te doen dus dat scheelt.
Gaan jullie nog leuke dingen doen dit weekend?
 
Ik ben bezig met ons kerstforum , bijna klaar, al heel hard gewerkt , zie er bijna scheel van :LOL: :happy:
 
Hier is het alweer goed aan het regenen, is kort na de middag begonnen en is nog niet op gehouden , wat verveelt dit vlug, geef mij maar gewoon de kou zonder al die nattigheid :grumpy:
 
Regen verveelt snel vanmorgen was het nog prima weer hier wel fris maar droog en af en toe de zon.
Maar goed dat ik om 8:45 al op de racefiets zat voor mijn training.
Was goed 10 minuten thuis en het begon te regenen.
Verder geen plannen vandaag.
 
Een sneak preview Edwin , die kan je krijgen in december , kan niemand zien en is ook niet de bedoeling , blijft een verassing :joyful:
 
Een sneak preview Edwin , die kan je krijgen in december , kan niemand zien en is ook niet de bedoeling , blijft een verassing :joyful:
Spannenddddd, aaaaaaaaaaa een heel kleine beetje ook niet?:shame:
 
Echt niet , voor niemand , blijft lekker geheim tot 1 december , en dan gaat het pas open .
De 4 seizoenen zijn allemaal klaar , en gaan na december over naar het winterforum :happy::p
 
Nou dan zit er niks anders op dan wachten.
Maar als jezelf nou ook niet kan wachten dan willen wij ook alvast een voorproefje.
 
Ik kan wachten hoor , ben heel tevreden , en als ik het echt niet kan houden , ga ik even kijken want ik weet wel waar ik moet zijn,. :p
En wie heel lang zaagt zal helaas moeten wachten tot de uilen preken, en wanneer dat is kan ik niet zeggen :LOL:
Ik ga verder tv kijken naar CSI, fijne avond voor wie nog wakker blijft doei doei :sleep:
 
Ik kan wachten hoor , ben heel tevreden , en als ik het echt niet kan houden , ga ik even kijken want ik weet wel waar ik moet zijn,. :p
En wie heel lang zaagt zal helaas moeten wachten tot de uilen preken, en wanneer dat is kan ik niet zeggen :LOL:
Ik ga verder tv kijken naar CSI, fijne avond voor wie nog wakker blijft doei doei :sleep:
Fijne avond nog en ik wacht netjes af.
Slaap lekker voor straks :sleep:
 
Goedemorgen allemaal fijne zonnige zondag.
Ga zo nog even 60km trainen.
 
animaatjes-welterusten 6.webp
 
  • :happy-cat-emoji:
  • :cat-heart-eyes-emoji:
  • :smirk-cat-emoji:
  • :omg-cat-emoji:
  • :tear-cat-emoji:
  • :tear-from-one-eye-cat-emoji:
  • :angry-cat-emoji:
  • Havermout
  • :BC1
  • :BC2
  • :BC3
  • :BC4
  • :BC5
  • :BC6
  • :BC7
  • :BC8
  • :BC9
  • :BC10
  • :BC11
  • :BC12
  • :BC13
  • :BC14
  • :BC15
  • :BC16
  • :BC17
  • :BC18
  • :BC19
  • :BC20
  • :BC21
  • :BC22
  • :BC23
Back
Bovenaan Onderaan