Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Bedankt :) Eerst mezelf eens door deze dag heen slepen, ben nu al zenuwachtig haha.. Heb gelukkig een hoop te doen dus dat scheelt.
Gaan jullie nog leuke dingen doen dit weekend?
Hier is het alweer goed aan het regenen, is kort na de middag begonnen en is nog niet op gehouden , wat verveelt dit vlug, geef mij maar gewoon de kou zonder al die nattigheid :grumpy:
Regen verveelt snel vanmorgen was het nog prima weer hier wel fris maar droog en af en toe de zon.
Maar goed dat ik om 8:45 al op de racefiets zat voor mijn training.
Was goed 10 minuten thuis en het begon te regenen.
Verder geen plannen vandaag.
Echt niet , voor niemand , blijft lekker geheim tot 1 december , en dan gaat het pas open .
De 4 seizoenen zijn allemaal klaar , en gaan na december over naar het winterforum :happy::p
Ik kan wachten hoor , ben heel tevreden , en als ik het echt niet kan houden , ga ik even kijken want ik weet wel waar ik moet zijn,. :p
En wie heel lang zaagt zal helaas moeten wachten tot de uilen preken, en wanneer dat is kan ik niet zeggen
Ik ga verder tv kijken naar CSI, fijne avond voor wie nog wakker blijft doei doei
Ik kan wachten hoor , ben heel tevreden , en als ik het echt niet kan houden , ga ik even kijken want ik weet wel waar ik moet zijn,. :p
En wie heel lang zaagt zal helaas moeten wachten tot de uilen preken, en wanneer dat is kan ik niet zeggen
Ik ga verder tv kijken naar CSI, fijne avond voor wie nog wakker blijft doei doei