Heb je de stofzuiger gebruikt voor de spinnen :-DNou nee niet heerlijk, heb eerst alle spinnenwebben en spinnen weg moeten halen en jagen *bleh* haat die krengen. Daarna kon ik pas het onkruid weghalen, wat zo gebeurd was, had langer tijd nodig voor die krengen.
hmmmmm werk wat is dat![]()