Koffie en thee gezellig kletsen wie doet ermee

Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden
Nou nee niet heerlijk, heb eerst alle spinnenwebben en spinnen weg moeten halen en jagen *bleh* haat die krengen. Daarna kon ik pas het onkruid weghalen, wat zo gebeurd was, had langer tijd nodig voor die krengen.

hmmmmm werk wat is dat :whistle:
Heb je de stofzuiger gebruikt voor de spinnen :-D
 
Heb je de stofzuiger gebruikt voor de spinnen :-D
o_O In de tuin ?? Nee gewoon een bezem hahaha, de stofzuiger helpt niet ook niet in huis. Als ik daar een spin zie is deze dood door mij. Tegenwoordig zie ik nog maar weinig spinnen, ze laten zich niet echt zien , daar heb ik 3 redenen voor, alle 3 op 4 pootjes :P Als mijn schatjes ze zien is het jagen, spin plagen om deze vervolgens op te eten *bleh*
 
Klopt ze zijn goede jagers dat hebben wij ook al een paar keer ondervonden.
Liep een spin in de kamer SjEd ziet het gelijk :-)
En dan kan het baasje in actie komen.
 
Klopt ze zijn goede jagers dat hebben wij ook al een paar keer ondervonden.
Liep een spin in de kamer SjEd ziet het gelijk :)
En dan kan het baasje in actie komen.

Nou dit baasje hoeft dan niks te doen hahahaha :P
Daar zorgen mijn 3 goede jagers wel voor, net als met vliegen :D
 
Ow Hahahaha vliegen vangen en dan opeens pof met de grote poten op de vlieg.

Om vervolgens een pootje op te tillen om te kijken waar die is en vliegt de vlieg weg hahaha en dan gaan ze er weer met zijn 3-tjes hier erachter aan met hele rare sprongen hahaha echt heel amusant om zien en beter dan tv :P
 
Om vervolgens een pootje op te tillen om te kijken waar die is en vliegt de vlieg weg hahaha en dan gaan ze er weer met zijn 3-tjes hier erachter aan met hele rare sprongen hahaha echt heel amusant om zien en beter dan tv :p
Klopt helemaal Hahahahaha.
Ik ga slapen.
Slaap lekker voor straks :sleep:
 
Goede morgen allemaal.
goodmorning0.gif
 
Ik ga afsluiten , nog een hele fijne avond verder en tot morgen.
Morgen ook nog wat verder doen aan ons kerstforum :sleep:
 
Jeej lekker weekend! Iedereen een fijn weekend.
ik kijk er erg naar uit. Morgen cakejes maken en mijn showset opzoeken en alles in orde maken. Ook contessa moet nog even onder de kraan met haar vieze voeten en haar lichaam in de poeder. Dan hebben we zondag weer eens een show!
Heb er al heel erg veel zin in :)
 
Jeej lekker weekend! Iedereen een fijn weekend.
ik kijk er erg naar uit. Morgen cakejes maken en mijn showset opzoeken en alles in orde maken. Ook contessa moet nog even onder de kraan met haar vieze voeten en haar lichaam in de poeder. Dan hebben we zondag weer eens een show!
Heb er al heel erg veel zin in :)
Fijne weekend Jessica.
Ow het wordt gezellig een show met cakejes lekker :-)
We moeten toch maar weer eens gaan al is het maar voor de cake :-P
Gaat dat wassen goed?

Heel veel succes zondag op de show.
Laat je ons weten hoe het gegaan is?
 
Haha ik maak altijd wat lekkers, vriendenndie ook gaan doen het ook dus altijd een overvloed aan lekkers :) vind het ook erg leuk ok te doen, is toch wel een lange zit zo'n dag.

Ik laat het weten hoe het is gegaan, vind het wel erg spannend. Ben benieuwd wat ze van mijn meisje vinden.

Slaap lekker iedereen :)
 
Goedemorgen allemaal iedereen lekker geslapen?
@Jessica het ziet er ook altijd althans bij sommige gezellig uit achter de show kooien.
Ik heb respect voor het geduld van iedereen want zoal je al zegt het is een lange dag.
 
  • :happy-cat-emoji:
  • :cat-heart-eyes-emoji:
  • :smirk-cat-emoji:
  • :omg-cat-emoji:
  • :tear-cat-emoji:
  • :tear-from-one-eye-cat-emoji:
  • :angry-cat-emoji:
  • Havermout
  • :BC1
  • :BC2
  • :BC3
  • :BC4
  • :BC5
  • :BC6
  • :BC7
  • :BC8
  • :BC9
  • :BC10
  • :BC11
  • :BC12
  • :BC13
  • :BC14
  • :BC15
  • :BC16
  • :BC17
  • :BC18
  • :BC19
  • :BC20
  • :BC21
  • :BC22
  • :BC23
Back
Bovenaan Onderaan