Koffie en thee gezellig kletsen wie doet ermee

Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden
2014-10-05 09.27.47.webp
 
Ik sluit af , hoofdpijn van een ganse dag pc , André ook , die heeft ook berstende hoofdpijn.
Nog een hele fijne avond verder en tot morgen :sleep:
 
Blazen jullie maar lekker.
Als het gaat regen tegen de tijd dat ik naar mijn bedje toe ga komt het vroeg genoeg.
Net als gisteravond, toen regende het ook lekker tegen mijn raam, ik sliep heel snel :P
 
Het gaat wel Edwin, maar we houden het wat rustiger vandaag .
En dan weer een slechte nacht erbij met de kittens , niet normaal meer zoals die al een paar dagen alweer huis houden.
 
Goedemorgen allemaal,

Als ik zo naar buiten kijk dan is de zomer definitief voorbij, maar ik sta al te blazen in de tuin naar Mariska toe. :LOL:
 
  • :happy-cat-emoji:
  • :cat-heart-eyes-emoji:
  • :smirk-cat-emoji:
  • :omg-cat-emoji:
  • :tear-cat-emoji:
  • :tear-from-one-eye-cat-emoji:
  • :angry-cat-emoji:
  • Havermout
  • :BC1
  • :BC2
  • :BC3
  • :BC4
  • :BC5
  • :BC6
  • :BC7
  • :BC8
  • :BC9
  • :BC10
  • :BC11
  • :BC12
  • :BC13
  • :BC14
  • :BC15
  • :BC16
  • :BC17
  • :BC18
  • :BC19
  • :BC20
  • :BC21
  • :BC22
  • :BC23
Back
Bovenaan Onderaan