Wat is er Nieuw?

Koffie en thee gezellig kletsen wie doet ermee

Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden
Zo !
We zijn er !
Ik wens jullie allemaal een prachtig 2018 !
CarteNoel2017aModif_zps6twc0xfp.jpg


O.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De hand is zo goed als genezen. Het zag er een tijdje niet goed uit, want eens de draadjes eruit waren, kwam de wonde een stukje open te staan. Zowel ik, mijn moeder als anderen dacht dat het niet goed ging komen. Maar 3 weken na het ongelukje, kwam het ineens toch terug goed. Nu, exact 4 weken na datum, is het gewoon een dikke rode lijn nog. Het is nog een beetje stijf en trekt een beetje, ik kan nog niet gaan klimmen ofzo. Maar het komt wel goed :-)
 
HAH ! Ik dacht dat je het tegen mij had :BC1

10 dagen geleden gebete door een kat. Tja, niet goed op de waarschuwingen gelet, denk ik.
Ik ken de kat ook nog niet goed.
Naja. Dus ik aai hem en hij is o zo blij en vriendelijk en kopjes geven en snorren. En dan ineens zet hij zijn tanden in de zijkant van mijn pols. Door de huid gebeten. De vier gaten gelijk met zeep onder koud water gewassen. En daarna pure alkohol erop. Gekontrolleerd of ik tegen tetanos ingeënt was : OK.
De volgende dag pijn, maar zag er gewoon uit. Toen werd het warm.
Twee keer per dag een papje van klei erop. Ik vertel je maar niet de details over hoe het eruit zag wat er tevoorschijn kwam. BAH !
Toen kalmeerde het en nu eindelijk is het echt bijna gezond.

Ik houd de kat in de gaten en ga niet meer zo maar naar hem toe voor aaien, al is hij nog zo vriendelijk. Ik hoop dat het geen valse kat is.


O.
 
Ja was schrikken. Hij had doorgebeten. Als het na de klei niet beter was geworden (gezwollen, rood of temperatuur), was ik naar de dokter geweest. Gelukkig was de klei genoeg.
Weer een les...

O.
 
De hand is zo goed als genezen. Het zag er een tijdje niet goed uit, want eens de draadjes eruit waren, kwam de wonde een stukje open te staan. Zowel ik, mijn moeder als anderen dacht dat het niet goed ging komen. Maar 3 weken na het ongelukje, kwam het ineens toch terug goed. Nu, exact 4 weken na datum, is het gewoon een dikke rode lijn nog. Het is nog een beetje stijf en trekt een beetje, ik kan nog niet gaan klimmen ofzo. Maar het komt wel goed :-)
Fijn dat het genezen is het uiteindelijke herstel duurt altijd wel even, sterkte.
 
HAH ! Ik dacht dat je het tegen mij had :BC1

10 dagen geleden gebete door een kat. Tja, niet goed op de waarschuwingen gelet, denk ik.
Ik ken de kat ook nog niet goed.
Naja. Dus ik aai hem en hij is o zo blij en vriendelijk en kopjes geven en snorren. En dan ineens zet hij zijn tanden in de zijkant van mijn pols. Door de huid gebeten. De vier gaten gelijk met zeep onder koud water gewassen. En daarna pure alkohol erop. Gekontrolleerd of ik tegen tetanos ingeënt was : OK.
De volgende dag pijn, maar zag er gewoon uit. Toen werd het warm.
Twee keer per dag een papje van klei erop. Ik vertel je maar niet de details over hoe het eruit zag wat er tevoorschijn kwam. BAH !
Toen kalmeerde het en nu eindelijk is het echt bijna gezond.

Ik houd de kat in de gaten en ga niet meer zo maar naar hem toe voor aaien, al is hij nog zo vriendelijk. Ik hoop dat het geen valse kat is.


O.
Oei dat was even schrikken. wat voor een klei papje doe je op de wonden?
 
  • :happy-cat-emoji:
  • :cat-heart-eyes-emoji:
  • :smirk-cat-emoji:
  • :omg-cat-emoji:
  • :tear-cat-emoji:
  • :tear-from-one-eye-cat-emoji:
  • :angry-cat-emoji:
  • Havermout
  • :BC1
  • :BC2
  • :BC3
  • :BC4
  • :BC5
  • :BC6
  • :BC7
  • :BC8
  • :BC9
  • :BC10
  • :BC11
  • :BC12
  • :BC13
  • :BC14
  • :BC15
  • :BC16
  • :BC17
  • :BC18
  • :BC19
  • :BC20
  • :BC21
  • :BC22
  • :BC23
Back
Bovenaan Onderaan