Halloo

Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden
D

Deleted member 190

Gast
Gast
Hey iedereen!

Mijn naam is Tristan en mijn 2-jarige Seal point mitted Ragdoll heet Nero. Zoals jullie zien is die erg lui, maar ook erg nieuwsgierig. Binnenkort moet ik helaas verhuizen naar een kleinere woonruimte. 30m2 is die woonruimte, denken jullie dat dit te klein is voor hem? Ik speel wel regelmatig met 'm dus hij krijgt wel beweging en hij kan dan af en toe bij mijn broer in de afgesloten tuin lopen. Hoewel ik hem absoluut niet kwijt wil, staat voor mij toch hij op de eerste plek. Als het te klein zou zijn dan zal ik hem misschien helaas bij bekenden van mij moeten laten wonen. :cry: Alvast bedankt voor jullie advies!
Leuk om te zien dat er zoveel mensen mooie Ragdolls hebben in Nederland.

Groeten Tristan en Nero
20121114_233057.webp IMG-20120728-WA0003.webp IMG-20130218-WA0004.webp Hier was die nog wat kleiner.

Hallo Tristan en Nero :-)

Welkom op het forum.
Wat een mooie foto's van Nero.
De 30m2 gaat wel lukken hoor zeker als je lekker met hem speelt en zo af en toe in de tuin lekker laat rennen.
Zorg dat nero zich niet gaat vervelen.

Voel je vrij om berichten te plaatsen en topics te starten foto's te plaatsen enz...
We hebben veel ervaren ragdoll liefhebbers en fokkers op het forum dus zit je ergens mee deel het met ons.
We zijn hier om elkaar te helpen.

Groetjes,
Edwin

Hoi Tristan en Nero,

Welkom op ons forum, en wat een leukerd is Nero.
Misschien een idee hem met een tuig en lijntje uitlaten af en toe, tenminste als hij went aan het tuigje.
En 30m2 is niet te klein zolang je met hem speelt en lekker laat rennen :)
Zorg voor voldoende speeltjes en afleiding dan komt alles goed.

Groetjes, Mariska

Welkom op het forum!
Wat een mooie kater!
Ik woon op dit moment ook op 33 vierkante meter, met 2 katten en een hond. We hebben wel een afgesloten tuin.
Ik vind het zelf niet te klein, mits je genoeg aandacht aan ze geeft en genoeg speelt.
Wat Mariska zegt over een tuigje klinkt als een goed idee!
Alvast succes met verhuizen

• :happy-cat-emoji:
  • :cat-heart-eyes-emoji:
  • :smirk-cat-emoji:
  • :omg-cat-emoji:
  • :tear-cat-emoji:
  • :tear-from-one-eye-cat-emoji:
  • :angry-cat-emoji:
  • Havermout
  • :BC1
  • :BC2
  • :BC3