Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb nog een Seal point, seal mink en Blue mink in de aanbieding! ;)
Pipha (seal point) & Tigra (seal mink)
Bekijk bijlage 505
Pipha
Bekijk bijlage 506
Micka (blue mink) & Tigra (seal mink)
Bekijk bijlage 507
Op de laatste foto, de foto van Micka & Tigra samen, is Tigra 8 maand oud. Micka is van 2 juli 2012 & Pipha is van 6 mei 2011.Oooh, wauw een seal mink had ik echt nog nooit gezien! Wat ontzettend mooi!
Ben je ook lid van een kattenvereniging? Ik ben lid van Felikat maar ik geloof dat ze nog steeds geen mink katten toelaten in hun stamboek.
En is hij/zij al uitgegroeid? Hij/zij lijkt wat klein, Of is Pipha gewoon zo groot?
Bedankt! Er zit wel een behoorlijk karaktertje in, maar dat maakt hem juist nog leuker. ;)Bij bcf kan je stambomen aanvragen voor minken. Maar showen met een mink is iets anders, toch in België spijtig genoeg. :(
Micka is een hele mooie kat. :) Heb je een cattery?

Die is ook erg mooi zeg! En inderdaad donkerder dan Merlijn, maar eerlijk gezegd was Tigra ook nog aardig wat lichter van kleur 4 maand terug.Dit is Snoesjes onze seal mink. Haar oogjes staan er nu wel niet zo mooi op, het is juist getrokken. :) Maar ze zijn aqua van kleur.
Bekijk bijlage 512
Merlijn is van 07/09/2013. Ik denk dat Merlijn een chocolate is. Sorry Britta. Spijtig dan dat hij is gecastreerd, anders was er veel vraag van vrouwelijk schoon geweest. Deze zijn zeer geliefd.
Heeft je vriendin al eens gekeken op ons forum?Ik ben ook benieuwd of hij nog donkerder zal worden. Ik heb het idee dat hij de laatste tijd niet meer zo verkleurd. Maar ja ik zie hem ook elke dag natuurlijk, dan valt het minder op. Ik moet ook zeggen dat het soms heel erg aan de foto ligt hoor, de ene is hij lichter dan de ander. Zolang ik de foto's maar bij daglicht maak, dan zie je de kleur het beste. Hoe oud is Merlijn nu? Dan zal ik eens een foto zoeken van Tigra op die leeftijd. ;)
Een vriendin van mij heeft ook een seal mink (Tyson), die is nog donkerder dan Tigra.
Bekijk bijlage 510 Bekijk bijlage 511