MayaBlue
Ik hou van katten
Ik zoek mensen me foto's willen bezorgen van de volgende vachtkleuren (deze foto's gaan op mijn website van mijn cattery komen met jullie naam en de naam van de kat erbij gewoon om de kleuren uit te leggen aan mensen die mijn website bezoeken)
- Seal enkel nog seal mitted rest hebben we :D met veel dank aan de forum leden: Merlijn, Sindy en Tuta81
- Lynx (point, bicolor, mitted, mink) -> Blue Bicolor hebben we dankzij Judy
- Blue (, bicolor, mitted, )-> Mink hebben we dankzij Tuta81 en Mink bicolor dankzij Sindy point dankzij Regina Kok met Swiffer :(
- Lilac ( bicolor, mitted ) -> Lilac point ook al dankzij Ivory en mariska31176 (ik vond ze beide zo mooi dat ik ze allebei ga gebruiken)
- Chocolate (point, bicolor, mitted)
- Tortie (bicolor (seal - blue), point (seal - blue) ) -> Heb reeds blue tortie en seal tortie mitted
Alvast bedankt iedereen voor de bijdrage tot hiertoe :)
Maya
- Seal enkel nog seal mitted rest hebben we :D met veel dank aan de forum leden: Merlijn, Sindy en Tuta81
- Lynx (point, bicolor, mitted, mink) -> Blue Bicolor hebben we dankzij Judy
- Blue (, bicolor, mitted, )-> Mink hebben we dankzij Tuta81 en Mink bicolor dankzij Sindy point dankzij Regina Kok met Swiffer :(
- Lilac ( bicolor, mitted ) -> Lilac point ook al dankzij Ivory en mariska31176 (ik vond ze beide zo mooi dat ik ze allebei ga gebruiken)
- Chocolate (point, bicolor, mitted)
- Tortie (bicolor (seal - blue), point (seal - blue) ) -> Heb reeds blue tortie en seal tortie mitted
Alvast bedankt iedereen voor de bijdrage tot hiertoe :)
Maya
Laatst bewerkt: