Wat is er Nieuw?

Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden

MayaBlue

Kompleet gek van katten
Ik zoek mensen me foto's willen bezorgen van de volgende vachtkleuren (deze foto's gaan op mijn website van mijn cattery komen met jullie naam en de naam van de kat erbij gewoon om de kleuren uit te leggen aan mensen die mijn website bezoeken)

- Seal enkel nog seal mitted rest hebben we :D met veel dank aan de forum leden: Merlijn, Sindy en Tuta81
- Lynx (point, bicolor, mitted, mink) -> Blue Bicolor hebben we dankzij Judy
- Blue (, bicolor, mitted, )-> Mink hebben we dankzij Tuta81 en Mink bicolor dankzij Sindy point dankzij Regina Kok met Swiffer :(
- Lilac ( bicolor, mitted ) -> Lilac point ook al dankzij Ivory en mariska31176 (ik vond ze beide zo mooi dat ik ze allebei ga gebruiken)
- Chocolate (point, bicolor, mitted)
- Tortie (bicolor (seal - blue), point (seal - blue) ) -> Heb reeds blue tortie en seal tortie mitted

Alvast bedankt iedereen voor de bijdrage tot hiertoe :)

Maya

Laatst bewerkt:

Anja M.

Kompleet gek van katten
Wat is eigenlijk je cattery naam die kan ik hier nergens vinden. :rolleyes:
Je mag van mij wel foto's gebruiken als er iets tussen zit.

mariska31176

Beheerder
Medewerker
Beheerder
Rechts onder de box waar je typt zie js [Plaats Reactie] [Upload Bestand] [Meer Opties]

Klik op [Upload Bestand]

Selecteer de foto op je computer die je wilt uploaden/plaatsen.

Klik dan op [Open]

Nu zal de foto worden opgeladen naar de je bericht,kan een aantal seconde duren.

Als de balk daarvoor 100% aangeeft zie je ook vrijwel erna de foto.

Dan hoef je alleen nog maar op [Plaats Reactie] te klikken.

Ik hoop dat dit helpt :)

Ivory Feliz

Helemaal gek van katten
sy5u9y9a.jpg

Haha die beschrijving heeft mij in elk geval geholpen!
Ik heb deze foto van Kyara, lilac point, weet niet of je die goed genoeg vind? Haar staart staat er niet echt goed op...

Laatst bewerkt door een moderator:

Judy

Ik ben zelf een kat
Rechts onder de box waar je typt zie js [Plaats Reactie] [Upload Bestand] [Meer Opties]

Klik op [Upload Bestand]

Selecteer de foto op je computer die je wilt uploaden/plaatsen.

Klik dan op [Open]

Nu zal de foto worden opgeladen naar de je bericht,kan een aantal seconde duren.

Als de balk daarvoor 100% aangeeft zie je ook vrijwel erna de foto.

Dan hoef je alleen nog maar op [Plaats Reactie] te klikken.

Ik hoop dat dit helpt :)

Nou, dat probeerde ik dus. Hij upload ze dan, maar ze verschijnen dan niet in mijn tekst helaas. Laatst werkte het allemaal nog wel normaal :( Ik zal nogmaals bij deze reactie proberen maar als er niets verschijnt dan weet je waardoor het komt :P
DSCN0556.JPG
DSCN0634.JPG

Judy

Ik ben zelf een kat
Ja het is gelukt! Het ligt denk ik aan mijn computer, die heeft vaker kuren. Ik kan het forum ook alleen openen met Internet Explorer, niet met Chrome. Ik weet niet of meer mensen daar last van hebben?

Edwin

Beheerder
Medewerker
Beheerder
Ja het is gelukt! Het ligt denk ik aan mijn computer, die heeft vaker kuren. Ik kan het forum ook alleen openen met Internet Explorer, niet met Chrome. Ik weet niet of meer mensen daar last van hebben?
Vreemd ik werk juist alleen maar met Chrome :-P

MayaBlue

Kompleet gek van katten
Super alvast bedankt iedereen voor de hulp :D Heb de laatste twee dagen niet kunnen antwoorden want ik was op de Fife show in Tienen

mariska31176

Beheerder
Medewerker
Beheerder

Zeer vreemd want ik gebruik altijd chrome en comodo (is ongeveer hetzelfde als chrome alleen iets sneller en beter beveiligd dan chrome)

En heb tot nu toe nog geen problemen gehad.

Merlijn

Kompleet gek van katten
je mag de foto's van Merlijn ook gebruiken hoor Maité.
hij is zeker mink en zeker mitted, alleen zijn kleur is nog wat vaag hé: is het seal zoals op de stamboom staat aangegeven, of eerder chocolate zoals op show werd gedacht?

S

Sindy

Gast
Gast
Hoi hoi, heb je alles al compleet? Ik heb 2 Seal Point Bicolors en een Bleu Mink Bicoler (als ik het goed zeg, maar dat is mij wijs gemaakt haha)... als je nog wat nodig hebt dan mag je foto's gebruiken als je wilt hoor! Ik wil er indien nodig nog wel foto's voor maken, dan laat je het maar weten!

MayaBlue

Kompleet gek van katten
Hoi hoi, heb je alles al compleet? Ik heb 2 Seal Point Bicolors en een Bleu Mink Bicoler (als ik het goed zeg, maar dat is mij wijs gemaakt haha)... als je nog wat nodig hebt dan mag je foto's gebruiken als je wilt hoor! Ik wil er indien nodig nog wel foto's voor maken, dan laat je het maar weten!
De foto's mag je hier posten ik heb nog geen seal bicolors en nog geen blue mink bicolor

• :happy-cat-emoji:
  • :cat-heart-eyes-emoji:
  • :smirk-cat-emoji:
  • :omg-cat-emoji:
  • :tear-cat-emoji:
  • :tear-from-one-eye-cat-emoji:
  • :angry-cat-emoji:
  • Havermout
  • :BC1
  • :BC2
  • :BC3
  • :BC4