Wat is er Nieuw?

Enquêtes Enquête hoeveel katten heb jij?

Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden
Ik heb 2 katten op dit moment, waarvan een Europees Korthaar die we hebben gered van de straten van Krakau in Polen maar in principe is mijn moeder het personeel van die kat. En een Ragdoll van nu anderhalf jaar. Er komt op 18 mei een 3de kat bij een Brits Korthaar, dan zijn we klaar met katten aanschaffen haha. Je kan natuurlijk blijven doorgaan.

Hier een foto van Kaischa mijn Ragdoll.

IMG_0287.JPG
 
Ik zou nog wel heel graag een Maine Coon willen hebben.... maar ik heb nu al handen tekort als ze smorgens alledrie gedag komen zeggen.... en al te veel haar in huis.... dus ooooooooit... toekomstplannen zeg maar!
 
De derde is geboren op 30 April, bij dezelfde fokker als waar mijn jongens Bones en Dax vandaan komen.
In het nestje van 4 kittens, alle meisjes, 2 blue-mitteds en 2 blue bicolor.
:D :ROFLMAO::LOL::joyful::smuggrin:
Over een paar weekjes ga ik er naar toe voor eerste bezoek, en dan laat ik de 2 blue-mitted meisjes kiezen wie mij wil.
 
De derde is geboren op 30 April, bij dezelfde fokker als waar mijn jongens Bones en Dax vandaan komen.
In het nestje van 4 kittens, alle meisjes, 2 blue-mitteds en 2 blue bicolor.
:D :ROFLMAO::LOL::joyful::smuggrin:
Over een paar weekjes ga ik er naar toe voor eerste bezoek, en dan laat ik de 2 blue-mitted meisjes kiezen wie mij wil.
Hey mariska31176 wat leuk, fijn dat het toch redelijk snel weer op zijn pootjes terecht komt voor jou :-) (y)
 
2 htk katjes en 2 ragdoll. En op dit moment 7 kleine schatjes. :)
 
Ik heb 7 katten, waarvan 2 echte 'buitenkatten' (htk). Die zie ik eigenlijk alleen als ze eten willen , als ik buiten bezig ben of als ze 's avonds thuis komen om te slapen ;). 5 van de 7 zijn binnenkatten, die komen alleen buiten via de ren. 3 raggy's, 1 britje en 1 htk. Ik zou nog graag een lynx of solid ragdoll erbij willen, maar die komt niet eerder dan dat mijn oude htk kira er niet meer is. 5 katten binnen is eerst genoeg.. :ROFLMAO:
 
  • :happy-cat-emoji:
  • :cat-heart-eyes-emoji:
  • :smirk-cat-emoji:
  • :omg-cat-emoji:
  • :tear-cat-emoji:
  • :tear-from-one-eye-cat-emoji:
  • :angry-cat-emoji:
  • Havermout
  • :BC1
  • :BC2
  • :BC3
  • :BC4
  • :BC5
  • :BC6
  • :BC7
  • :BC8
  • :BC9
  • :BC10
  • :BC11
  • :BC12
  • :BC13
  • :BC14
  • :BC15
  • :BC16
  • :BC17
  • :BC18
  • :BC19
  • :BC20
  • :BC21
  • :BC22
  • :BC23
Back
Bovenaan Onderaan