Wat is er Nieuw?

Enquêtes Enquête hoeveel katten heb jij?

Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden

Bridget

Lykoi
Toen ik hier de eerste keer op geantwoord heb had ik op dat ogenblik 7 katten. Mijn 3 HTK ( Toulouse, Saphira & Bobo), mijn 2 Sphynxjes ( Akiko & Cain) mijn Selkirk Straight Cheshire & mijn Selkirk Rex Homozygoot Hayley. Ik was toen in afwachting van Dabi, een siameesje, helaas is Dabi overleden nog bij de fokker. Mijn droom was een Lykoi, Sinds augustus 2015) heb ik mijn (eerste) Lykoi! Zijn naam is Vallée Des Dieux Chupi Romulus.

Toulouse Saphira & Bobo.jpg Akiko & Cain.jpg Cheshire & Hayley.jpg Romulus VDD.jpg

Kattenmens39

Actieve kat
Ik heb er drie: eentje woont nu in de hemel, maar toen hij nog op Aarde woonde deed hij graag spinnen: als je maar eventjes naar hem toe bukte en hem nog niet aanraakte begon hij intens te spinnen. Dat doet hij nu vast nog in de hemel. Hij heet Félix. En dan heb ik Tara: dat is echt knuffelkat, en die heeft haar gekke uurtjes ook gewoon. En dan Siepie: dat is een dondersteen, maar ook heel ief uiteraard.

Odrade

Kompleet gek van katten
PhotoCharlie4.jpg
PhotoLargoPeauMouton.jpg
PhotoSeccotinePeauMouton.jpg

Nu al een paar jaar :
Charlie, van een asiel, polytrauma en na tien jaar nog altijd schuchter maar komt wel bij ons in bed (vooral in de winter !) en kwijlt dan van geluk als we hem aaien. 15 jaar ?
Largo, binnengewaaide kat die zijn plaats hier vrijgevochten heeft. Grote jager, geen enkel fatsoen en is een soort grootuitgevallen kitten. 8 jaar ?
Seccotine, tricolore, die we bij een boer zijn gaan halen. Een kattin met karakter. 11 jaar.

Elk zijn/haar eigen karakter. We houden van allen zielsveel.

O.

Odrade

Kompleet gek van katten
Charlie is de grijze chartreux-achtige.
Hij lijkt groot, maar onder die dikke pels is hij heel mager. Altijd al geweest. Maar omdat hij verder gezond is en we niks kunnen vinden dat hem mankeerd laten we het zo maar. Hij krijgt extra boter of hapjes als hij komt vragen.

O.

• :happy-cat-emoji:
  • :cat-heart-eyes-emoji:
  • :smirk-cat-emoji:
  • :omg-cat-emoji:
  • :tear-cat-emoji:
  • :tear-from-one-eye-cat-emoji:
  • :angry-cat-emoji:
  • Havermout
  • :BC1
  • :BC2
  • :BC3