Enquêtes Enquête hoeveel katten heb jij?

Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden
Wat leuk om ze zo te zien Nicole , hele mooie katten die je ook hebt (y)

Wou dat het hier ook zo was , de kittens zijn hier al meer dan 3 maand bij ons , en nog steeds niet aanvaard door ons oudje van 14 , dat is een poes , de kittens zijn katers.
Misschien komt het ook omdat ze nu niet lekker in haar vel zit , kan je hier lezen :

Schildklier

Wat leuk om ze zo te zien Nicole , hele mooie katten die je ook hebt (y)

Wou dat het hier ook zo was , de kittens zijn hier al meer dan 3 maand bij ons , en nog steeds niet aanvaard door ons oudje van 14 , dat is een poes , de kittens zijn katers.
Misschien komt het ook omdat ze nu niet lekker in haar vel zit , kan je hier lezen :

Schildklier

Twee raggies: Sjors, een gecastreerde kater van ruim 5 jaar en Faye een vroeg castraatje van bijna 1 jaar.
image.webp

Zal me even voorstellen, ik heet Roos en ben het personeel van 4 maine coons katers.🐱
Had 5 coons en 1 ragdol, maar vorig jaar febr. mijn ragdol moeten laten inslapen, en afgelopen Sept. mijn coon Bo helemaal rechts.
Met veel verdriet hoor,dat wend nooit he afscheid nemen.
Dus nu nog 4 kanjer coons mijn kindjes hoor.🐱
1502475_694574457241563_863705932_nkopie[3] - Copy.webp

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi Roos,

Welkom op ons forum.
En veel sterkte met het verwerken van je verlies.
Dat je toch kan genieten van de leuke dingen en momenten van je Ragdoll en je coon Bo.
Als is dat waarschijnlijk van Bo nu nog gevoelig.

Mocht je vragen hebben, voel je vrij om ze te stellen. :)
Mocht je informatie hebben wees vrij om het te delen. :)

Groetjes,
Mariska

Hartelijk welkom Roos , en een verlies van je dieren weegt altijd heel zwaar , maar diep in je hart vergeet je ze niet , heel veel sterkte.
Mooie coons Roos (y):)

Hartelijk welkom Roos , en een verlies van je dieren weegt altijd heel zwaar , maar diep in je hart vergeet je ze niet , heel veel sterkte.

Dank je wel! (y)

Hoi Roos,

Welkom op ons forum.
En veel sterkte met het verwerken van je verlies.
Dat je toch kan genieten van de leuke dingen en momenten van je Ragdoll en je coon Bo.
Als is dat waarschijnlijk van Bo nu nog gevoelig.

Mocht je vragen hebben, voel je vrij om ze te stellen. :)
Mocht je informatie hebben wees vrij om het te delen. :)

Groetjes,
Mariska
Dank je Mariska, zal ze zeker niet vergeten, ze liggen bij ons in de tuin.
img594022997.webp

Twee stuks: Burmees Bibi van 3 jaar en Abessijn Caya van 10 maanden.
Vorig jaar afscheid genomen van moeder en zoon Burmezen van resp. 20 en 19 jaar en m'n voormalige cattery. Maar eerlijk is eerlijk: wat een mooie leeftijd. In korte tijd veel veranderd en helaas ook ziekte mee naar binnen geslopen - dat is allemaal toch even wennen - maar ik heb m'n handen vol en op dit moment maken beiden het gelukkig goed :-)
Bibi 5a.webp Caya.webpZazou & Balan.webp

Ik heb er al weer ruim 7 maandjes 3 Raggies maar ik zit alweer aan een 4de te denken.
Niet voor dit jaar maar hoogst waarschijnlijk dat er volgend jaar een 4de bij komt en dat wordt denk ik een Heilig Birmaan katertje. :shame:

Ik heb er al weer ruim 7 maandjes 3 Raggies maar ik zit alweer aan een 4de te denken.
Niet voor dit jaar maar hoogst waarschijnlijk dat er volgend jaar een 4de bij komt en dat wordt denk ik een Heilig Birmaan katertje. :shame:
Leuk een Heilige Birmaan, als wij een ander ras erbij zouden willen denk ik dat het een Main Coon wordt.

Tja ik weet het alweer een katertje, tja ik ben verzot op mannekes en mijn Saphira kan alle mannen aan hier in huis
laff8.gif

En ze is een echte Diva, een 1 Diva inhuis is ook meer dan genoeg
laff5.gif

• :happy-cat-emoji:
  • :cat-heart-eyes-emoji:
  • :smirk-cat-emoji:
  • :omg-cat-emoji:
  • :tear-cat-emoji:
  • :tear-from-one-eye-cat-emoji:
  • :angry-cat-emoji:
  • Havermout
  • :BC1