Enquêtes Enquête hoeveel katten heb jij?

Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden
Neen , nog steeds niet met die kittens , ze zitten vol energie , en dat oudje wil dat niet zo meer die drukte.
Dus is hier blazen en grollen naar hun als ze wild zijn , ze zitten haar ook achterna , maar echt vechten gebeurd niet, dus ik hou maar vol en hoop dat het eens zal beteren.
Ze zijn allebei al geholpen, maar duurt daarna nog een aantal weken vooraleer de reuk van kater is verdwenen.(y)

Neen , nog steeds niet met die kittens , ze zitten vol energie , en dat oudje wil dat niet zo meer die drukte.
Dus is hier blazen en grollen naar hun als ze wild zijn , ze zitten haar ook achterna , maar echt vechten gebeurd niet, dus ik hou maar vol en hoop dat het eens zal beteren.
Ze zijn allebei al geholpen, maar duurt daarna nog een aantal weken vooraleer de reuk van kater is verdwenen.(y)
Kortom een gezellige beestenboel.
Wij hebben lang zitten dubben of we een tweede kat erbij wilde maar of we SjEd er echt een plezier mee doen daar zijn we nog niet zo van overtuigd.
Hij is nu heer en meester in zijn domein dus of hij een andere toe zal laten weten we niet.🐱

Laatst bewerkt:
Dat was Tirza dus ook , dat was de meesteres hier :LOL:
Maar nu heeft ze twee mannen , dus moet ze nu haar meisje staan :)

Intussen heb ik er ook 3, heb op 2 toendertijdgestemd.
Alle 3 Ragdolls en alle 3 zijn het schatjes :love::love::love::love::love::love:

Was ook van plan om er maar eentje bij te nemen Mariska, heb toen overal raad gevraagd , en gezien de leeftijd van Tirza , was het beter dat we er twee namen, omdat ze dan met elkaar kunnen spelen, hoop alleen dat ze de kittens met de tijd zal aanvaarden. :unsure:

Was ook van plan om er maar eentje bij te nemen Mariska, heb toen overal raad gevraagd , en gezien de leeftijd van Tirza , was het beter dat we er twee namen, omdat ze dan met elkaar kunnen spelen, hoop alleen dat ze de kittens met de tijd zal aanvaarden. :unsure:

Dat zal vast en zeker wel goed komen, bij mij is het ook goed gekomen. :)

ik heb er 5 waarvan 3 poezen en 2 katers had er 6 maar cleo klikte niet goed in de groep die heeft een geweldig leven bij mijn broer en schoonzus
pizap_com10_421326489653438331341694685278.webp

het gaat heel goed samen met die 5 die ik nu heb , cleo lag niet goed in de groep en klierde abbie (10 jaar oud) altijd waardoor abbie kaal begon te worden van de stress ,dat is ook de reden dat ik die naar mijn broer heb gedaan , abbie is weer helemaal bijgekomen

en voor je het weet zijn die van jou ook aan elkaar gewend daytir, toen ik hayli er bij heb genomen heeft het een dikke maand geduurd dat ze goed in de groep lag

Ik hoop het Igor, de kittens zijn hier nu al bijna 12 weken, en nog steeds gaat het niet zoals het moet.
De grootste van de kittens Enzo de beige , gaat steeds achter haar aan , gisteren wel moeten tussen komen.
Enzo wil steeds al haar plaatsen inpikken , is enorm dominant.
Volgende weeg naar de DA met ons oudje , even goed laten onderzoeken.(y)

Wij hebben 3 katten!
twee Ragdolls:
Icarus, Blue point Mitted.
Angelica: Blue Point.
Daarnaast hebben we twee maand nadat we de rags hadden Loki in ons gezinnetje opgenomen.
Loki is een Noorse Boskat!

Momenteel 7 ( 3htk, 2 sphynx, 1 selkirk Straight, 1 Selkirk Rex Homozygoot) en over een aantal weken mijn eerste Siameesje....en hopelijk over X-aantal jaar een Lykoi (waar ik helemaal :love: op ben)

Zijn het allemaal poezen of katers Nicole ?
En hoe gaat het er bij jou aan toe, is de Noorse boskat aanvaard ?

Hoi Daytir,

Hier gaat alles goed. Het was een weekend blazen en snauwen naar elkaar, maar al gauw lag ons vrouwtje Angelica naast hem te slapen, Icarus kostte het een week om hem te accepteren. We hebben twee katers: Icarus en Loki, en Angie is onze dame.

Het scheelt denk ik dat we ze al snel na elkaar in huis gehaald hebben. Ze hebben een hechte groep gevormd die niet meer zonder elkaar kan. Wat voor mij en mijn vriend het allerbelangrijkste is dat ze zich met elkaar redden. Wij gaan op vakantie, op visite, even weg om noodzakelijke dingen te doen en dan wil je niet dat ze twee kampen vormen. Ons kattengezinnetje is compleet zo, we wonen 24 hoog dus beperkte ruimte, daar wil je geen katten die niet met elkaar in een ruimte willen / kunnen. Mocht je verder nog vragen hebben stel ze gerust hoor, ik vertel graag over ze!
drietal.webp
Icarus.webp
LOKI.webp
Miss.webp

• :happy-cat-emoji:
  • :cat-heart-eyes-emoji:
  • :smirk-cat-emoji:
  • :omg-cat-emoji:
  • :tear-cat-emoji:
  • :tear-from-one-eye-cat-emoji:
  • :angry-cat-emoji:
  • Havermout