daytir
Ik hou van katten
Wij hebben er drie , twee Britse langharen , en een kruising tussen de huiskat en de pers 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Genoeg bedrijvigheid is huis.Wij hebben er drie , twee Britse langharen , en een kruising tussen de huiskat en de pers![]()
Kortom een gezellige beestenboel.Neen , nog steeds niet met die kittens , ze zitten vol energie , en dat oudje wil dat niet zo meer die drukte.
Dus is hier blazen en grollen naar hun als ze wild zijn , ze zitten haar ook achterna , maar echt vechten gebeurd niet, dus ik hou maar vol en hoop dat het eens zal beteren.
Ze zijn allebei al geholpen, maar duurt daarna nog een aantal weken vooraleer de reuk van kater is verdwenen.![]()
Was ook van plan om er maar eentje bij te nemen Mariska, heb toen overal raad gevraagd , en gezien de leeftijd van Tirza , was het beter dat we er twee namen, omdat ze dan met elkaar kunnen spelen, hoop alleen dat ze de kittens met de tijd zal aanvaarden.![]()
wat en super mooie katerDeze zondag komt onze nummer 4 hier eindelijk aan! Zijn naam is Ives(blue lynx). Hij is tevens ook onze dekkater, wij kijken er heel hard naar uit. Ik zal proberen nog een paar foto's te uploaden eens hij hier is :D.
Bekijk bijlage 2789
Zijn het allemaal poezen of katers Nicole ?
En hoe gaat het er bij jou aan toe, is de Noorse boskat aanvaard ?